About me

Meteorologica

Acum doi ani pe vremea asta era la fel de cald cum e si acum, si tin minte ca ma intreba Adina cat e de cald, iar eu ii desenam un bloc de gheata care se transforma intr-o baltoaca uriasa si ea intelegea ca nu e de iesit din casa.
Atunci am inventat si conceptul de martieni de pe Pluto (mari microbisti, pentru ca pe vremea aia era febra campionatului mondial de fotbal) si a martienilor de pe Venus care pur si simplu voiau sa ii ucida cu sange rece pe ceilalti martieni (de pe celelalte planete martiene).
Anu' asta e sensibil mai cald decat acum doi ani asa ca nu mai are rost sa-i desenez. Presupun ca se prinde si singura atunci cand ma vede pe mine ca ma topesc.
E intr-adevar cald dar nu avem ce sa facem.

***

Evitand discutiile filozofice, am sa trec la un subiect care pe mine una ma enerveaza la culme: fotbalul. Fotbalul este acea chestie pe care eu nu am s-o inteleg niciodata si nu vreau nici sa mi se explice. Nu e vorba de chestia aia tipica fetelor (22 de tampiti care alearga dupa o minge) insa fotbalul nu e sport ci piata. Am ajuns sa nu mai pot deschide televizorul fara sa imi violenteze urechile o stire din aria fotbalistica, sa nu pot sa deschid browserul pentru ca o stire despre fotbal (facuta in flash)o sa-mi oboseasca privirea. Domeniul asta ma urmareste peste tot (it simply won't go away).
Mie personal mi-ar place ca pe internet stirile sa se puna intr-o "galeata" (metaforic vorbind) si fiecare sa extraga de acolo ce il intereseaza.
Cand se vinde un fotbalist nu il lauda nimeni pentru cat de destept este. Nuu...asta nu se va intampla niciodata. Nu am auzit pe nimeni sa se framante pentru IQ-ul fotbalistilor. La o adica si majoritatea suporterilor sunt de speta dubioasa (genul de oameni care ar putea reprezenta cu succes veriga lipsa din evolutia rasei umane).
Si poti sa te muti si in desert ca tot auzi de fotbal.
Astia sunt in stare sa scrie un ziar de sport pe care sa il arunce din avion ca pe fluturasi peste tot pe unde sunt oameni.
Mi-ar placea sa ma pot dezabona de la stirile fotbalistice exact cum se face la un newsletter spre exemplu...


***
Eu in fiecare an trebuie sa am cate un verisor care da BAC-ul (asta pana mi-o veni si mie randul). Anul asta, onorurile sunt facute de unul dintre cei mai straluciti memebri ai familiei, o masa de carne care se vrea a fi jucator de rugby. Pe aceasta cale tin sa il felicit pentru notele de la probele orale (9 romana si 10 engleza) si sa mentionezca imi rezerv in continuare dreptul de a ma indoi in privinta lui...(cred ca a sunat tare incurajator).