About me

Zona Crepusculara (sunt uber...)

De cateva zile fac "sport" nonstop. Prin "sport" se intelege strabatutul orasului in lung si-n lat, ca deh, e mare si ai ce vedea...
Nimic nu este mai frumos decat sa mergi 6 ore fara sa te opresti, asta dupa ce vineri am fost la "cumparaturi" cu vesnica mea colega de banca (din drumetia aceea am descoperit ca exista foarte multe locuri de unde poti achizitiona pantofi cu toc de 10 cm+). De data aceasta insa a fost diferit, poate si din cauza prea multor episoade South Park vizionate de atunci.

Azi am trait o succesiune de evenimente care m-au facut sa cred ca suntem undeva in ...Zona Crepusculara :))

Spre exemplu, in imaginea alaturata puteti vedea cum este sa ai masina cu un cal putere (la propriu)... Pacat ca nu am putut sa surpridem in aceasta imagine si amenintarile cu moartea (...nu imi mai aduc bine aminte...) pe care le-am primit.

Vacanta a inceput sa creeze tot felul de monstri sacri, inca din prima saptamana. Eu m-am impiedicat, apoi o tipa (care a speriat un caine si a inceput lighioana sa latre) si nu in cele din urma o baba pe scarile facultatii (fiindca alerga, cred ca incerca sa scape cat mai repede de la cursuri - bizar este ca nu se tin cursuri duminica dupamiaza).

Strada principala de la mine din oras, a fost azi pentru o clipa goala...dar ce a urmat dupa a fost de cosmar... 2 masini BMW (un 320 si un X5) au inceput sa mearga in marsarier. Partea si mai proasta e ca au strabatut asa, cam 700 de metri, iar si mai stupid decat atat e ca evident mergeau pe contrasens...
Ma intreb daca nu cumva e noua moda in materie de masini... Nu conteaza ce masina ai atata timp cat poate sa dea inapoi...

In incercarea mea de a fi o buna prietena, i-am imprumutat Ioanei o carte. Nerabdatoare, ea a inceput sa o citeasca in maniera ei proprie si personala. Iata ce a iesit:

"De este barbatii incertitudini
A cutitul declanseaza si chiar

Spun trebui o sosim."


...Amin...
Ca sa elimin dilema: cartea era scrisa normal, insa Ioana, facand un remake la poezia "Hau hau" a marelui bagator de seama Mircea Dinescu, asta a obtinut...
Dealtfel, asa cum spunea si ea, daca citesti originalul nu e nicio diferenta... "Parca a deschis la vrajeala o carte si a luat cuvinte de acolo".
Am reinventat deci, conceptul de poezie. De acum poezie este un tot compus din bucatele luate de ici si de colo, care impreuna nu au niciun inteles aparent, si separat sunt total neinteresante.

Partea cea mai draguta a acestei epopee, a fost un catel care ne urmarea de la un balcon. Avem o poza si cu el, care va fi incarcata mai tarziu pentru ca paparazul de serviciu nu a semnat azi condica...

***
Cainele meu a capatat prostul obicei de a dormi pe cablul de la internet. Eu am presupus ca acest comportament bizar pentru un caine de apartament, are vreo legatura cu nevoia acestuia de a fi la curent cu trendul, cu informatia, de a fi ...uber (cel putin atat de mult cat poate fi un caine uber). M-am inselat. De fapt voia sa imi atraga atentia ca trebuie dus afara. Acest lucru nu m-a impiedicat sa port o discutie filozofica cu Ioana...

`Discutia are si continuare, dar in acest context nu intereseaza...

Frumoasa zi....Doamne ajuta maine!