About me

Stai sa vezi

No, imi luai calculator stiintific (bine ca este). Pana ma prind de ce are 534 de functii si la ce o sa imi foloseasca vreodata macar una dintre ele o sa apara un model cu 535 de functii ca sa ma oftic si sa ma las de meserie (ca deh, asa se intampla intotdeauna dupa teoria relativitatii). Deoarece o sa mai dureze (cel putin pana la licenta) pana o sa descopar cat de minunata este unealta achizitionata (si atunci o sa fie deja prea tarziu...adica o sa fie degeaba), m-am apucat de filozofie (iar) si am inceput cu inceputul: Cine stie filozofie?
Raspunsul a fost filozofii (logic la o adica) si a trebuit sa ma las pentru ca eu nu sunt, nu am fost si nu voi fi niciodata filozof.
*Nu stiu daca exista conceptul de "filozof" la feminin asa ca raman la formula generica si consacrata "filozof" inainte sa fiu literalmente "batuta la cap" cu DOOM2.*

Revenind la filozofie, m-am lasat inainte sa ma apuc si bine ca a fost asa pentru ca din cate am auzit cu urechile mele proprii si personale, de la ceea ce voia a fi (parafrazez) " Gandirea umana este ca o salcie plangatoare" s-a ajunns mult prea departe pentru orizontul meu larg si secatuit de inspiratie poetica.
Imediat si nelasandu-se asteptata a venit demonstratia de q.e.d , adica acceptiunea limitata a matematicianului care a zis asa: ca salcia deci flexibil, da' nu inteleg de ce plangatoare ca nu are absolut (si cu absolut e pe cale sa isi termine pledoaria matematica) nicio legatura! (ce v-am zis, a terminat...q.e.d.)
Explicatia filozofului de serviciu a fost (parafrazez inca o data): "Ratiunea umana este flexibila, adaptabila si deci se poate plia pe analiza oricarui subiect." persuasiunea a continuat cu "salcia plangatoare este simbolul intelepciunii" etc.
Expresia matematicianului a fost :| (tipic)

Intre timp mi-am dat seama ca se poate face aproape orice cu al meu calculator (inclusiv orice) numai ca acum nu vrea ca e obosit si nu are chef.

Editare ulterioara:
Dupa cum am zis nu le am cu filozofia pentru ca asa...
Deci am gresit si nu mi-e rusine s-o recunosc si in consecinta e absolut (si aici o sa se finalizeze demonstratie matematica) necesar sa corectez (dupa cum am spus...q.e.d):

Bun. Acum daca e gresit nu e vina mea pentru ca eu nu ma pricep la filozofie. Asta ma face sa ma intreb (filozofic vorbind): De ce ma bag eu in filozofie acuma? Ia sa ma las frumusel inainte sa ma apuc...

Alta editare:

...evident faptul ca am gresit si eu este un haplutz (care se srie firestelea cu umlaut, adicatelea cu acel u care mai are doua puncte pe crestet...deci nu e cu mot) iar acest lucru face din greseala mea o fapta demna de dosar penal, pentru ca haplutz-ul este de fapt ceva care se intampla atunci cand varul de pe copaci se infiltreaza in trunchiul copacului si provoaca o reactie de mutatie iar copacul devine disproportionat. (punct)

Ba, eu nu mai editez... q.e.d.