About me

Trafic

In Galati, unul din lucrurile pe care nu trebuie sa le faci este sa achizitionezi o lampa de birou. Daca totusi ai imperioasa nevoie de acest articol trebuie sa ai in vedere urmatoarele:

1. Se poate intampla ca in aceeasi zi, in acelasi loc, la aceasi ora sa treaca pe unde vrei sa treci si tu la randul tau un alai funerar. La prima vedere nu e nimic special in asta, pentru ca nu dureaza mai mult de zece minute toata afacerea, dar daca adaugam ca a fost o inmormantare importanta lucrurile se complica semnificativ si totul devine de cosmar.
O inmormantare importanta presupune urmatoarele:

a. multe masini
b. multi oameni
c. politisti care sa dirijeze circulatia
d. elemente decorative (cai, fanfara, etc.)
e. altele (nesemnificative, recte oameni care stateau pe marginea strazii si priveau fermecati).

Daca vom cumula toate acestea, va rezulta un ambuteiaj de toata frumusetea, care afecteaza jumatate de oras (inclusiv pe cei care trec prin zona in drum spre...sa zicem, un magazin de lampi de birou).
Eu cu defunctul nu am nimic, cu oamenii nu am nimic, cu masinile nu am nimic (de fapt nu cred ca am mai vazut pe vreundeva atatea masini Audi, adunate la un loc). Politistii insa, au facut deliciul trecatorilor, fluierand cat ii tineau plamanii si fluturandu-si bratele in stanga si in dreapta. In acest sens, doresc sa multumesc Politiei Comunitare pentru reprezentantii responsabili pe care i-a trimis in teren. Un drum pe care in mod normal l-as fi parcurs in 10 minute, a durat acum 45, si am inceput sa fiu solidara cu pietonii bucuresteni.

2. Nu uitati sa cumparati becuri economice !