About me

Blasfemie

Au ajuns la urchile mele niste enormitati conform carora Trik Cotor ar fi doar un personaj...adica o plasmuire ieftina a imaginatiei mele...adica nu ar fi real.
Nu este deloc adevarat. Trik exista cu adevarat si Lucia o stie prea bine (mesaj pentru Lucia: daca vrei dovezi o sa ai dovezi!!!). Bineinteles ca Lucia nu o sa pateasca nimic pentru ca mi l-a denigrat pe Trik Cotor in ultimul hal al denigrarii. Nuuu, incidentul va fi trecut cu vederea si se va trece mai departe, se va tolera si se va suporta orice argument contra, pentru ca va fi considerat reclama.
Trik Cotor exista si nu am de gand sa o repet la infinit.
Altfel cum ai putea tu (Lucia) s-o ai pe Marge?
Cum ar putea Jeg sa-l aiba pe Pamfil? (aici trebuie sa mentionez ca Pamfil nu are absolut nicio legatura, dar ca mi-a placut ideea de urs de plus filozof)
Cum ar mai putea chiar Gogu Kaizer sa fie...Gogu Kaizer?
Nu ar putea, logic!
Aici nu e vorba de o moda, caci trebuie sa surprinzi toate laturile fiintei atat obiectiv cat si subiectiv...si asta in acelasi timp. Trebuie sa fii una cu fiinta despre care vorbesti (asta este absolut necesar pentru ca numai asa vei sti ce sa critici la ea). Deeci, daca prezentati aceste simptome va invit sa umpleti blogosfera cu prieteni imaginari :D Macar o sa avem de ce sa radem (ca sa nu radem degeaba ca...).
Mesaj pentru Lucia (din nou): Lasa ca vezi tu!!! Nu poate omu sa-si citeasca linistit articolele de dimineata ca vii tu cu teoria conspiratiei in varianta greco-latina. Brutus, care esti!

*a se nota ca am vrut sa subliniez prin sintagma: "Brutus care esti!", motivul injunghierii pe la spate cu o cruzime si o viclenie demne numai de Alexandru Lapusneanul;

**Later edit: Lucia...vendetta! >:)

***LLE: Imi cer scuze ca am scris Marge in loc de Madge...

**** Lucia, uite-l pe Pamfil:


Jeg TOP 1: Pamfil
Vezi mai multe video din Blog »

6 comments:

Anonim spunea...

Deci eu nu-l am pe Pamfil, căci deci Pamfil există el, de capul lui.

http://www.jeg.ro/eu/#Pamfil - Pamfil.

Cristina spunea...

pai eu am zis ca nu are nicio treaba... Dar e tare Pamfil

Anonim spunea...

Da. Este.

Cristina spunea...

Am sa particip la concursurile tale cand ai sa-l dai pe Pamfil >:)

Anonim spunea...

llle:e Marge. Vroiam sa fie Madge da nu e:))

Cristina spunea...

Imi place ca ajungi tot la concluzia mea...