About me

Leapsa

Deeeci, Catalin (recte Dj Ktala) mi-a dat leapsa, asta insemnand sa fac eu o lista cu 7 melodii care imi plac mie dar nu altfel ci in vara asta, in momentul asta, in clipa asta, ca cica asa. Si eu m-am gandit, si am deschis Winamp-ul si am copiat titlurile primelor 7 melodii din playlist. Asa ca imi plac:

1./Distorted Minds feat. MC Foxy & Eksman - We can't stop
2./Future Prophecies - Dreadlock
3./Nu.Tone - Missing Link
4./Concord dawn - Morning Light
5./Yaka Kay & Sunchase - Remember Me
6./Noisia & Teebee - Lost Cause
7./Noisia - Backdraft

Leapsa merge mai departe la: Adrian, Alexandra, Flo, Lucia, Razvan, Jeg (pentru ca sa stim si noi ce muzica asculta) si Tudor (pentru ca sa stim daca se asculta el pe el).

***Articolul de fata nu inseamna ca sunt in totalitate de acord cu jocul "Leapsa" prin blogosfera.

5 comments:

92lucia spunea...

pls..la lucia... http://92lucia.wordpress.com ;))

Cristina spunea...

Imediat incepu a ciripi cand nu-i functionă link-ul >:)

Anonim spunea...

Mnu.

Cristina spunea...

@Darius: Mno, bine.

Anonim spunea...

Bunăoară nici eu că nu mă bag la lepşe de fel :D Mersi oricum de invitaţie şi foarte tare piesa de la Zinc.