About me

Matematica

Din ceea ce a fost anul scolar proaspat terminat, imi amintesc cum era cand pregateam eu la matematica, mai exact cand terorizam copii cu aceasta materie care ii tinea departe de iesit pe afara. Cred ca mai au si in ziua de azi cosmaruri cu "segmente", "paranteze" si "termen necunoscut" sau cu cele mai urate probleme pentru elevii de clasa a4a (dupa sondaje recente): alea cu rest. In categoria "alea cu rest" intra cam toate pentru ca nu se sinchisesc creatorii de probleme sa le verifice (ca sa vada si ei cat da...) inainte sa le publice intr-un manual care si asa este degeaba.
Si te apuci sa faci problema cu plodu' si tie iti da 14 rest 3 si el nu intelege de ce la toate problemele ii da cu rest si nu intelege nici ce ar trebui sa faca cu acel rest. Si incepe sa planga si nu ii mai place matematica (de parca i-a placut vreodata), si oricum nu conteaza pentru ca nici matematica nu ii place pe plozi.
In spiritul materiei de a 4a la matematica:
Incepui eu sa ma uit printre blogurile galatene... Si ma uitai, si ma uitai si ma uitai...si atat. Majoritatea abandonate de prin 2007, sau in cel mai fericit caz de prin luna februarie a anului curent. Din alea abandonate cam 80% sunt dedicate bocirii unei relatii esuate (rest 20%).

*

Interesanta maniera de jelire abordata de majoritatea tipelor din ziua de azi. Odata cu dezamagirea le trozneste asa un val de inspiratie din toate partile si nu mai stii pe unde sa iesi de pe siteul cu pricina. Sunt de toate pentru toti: poezii, scrisori de dragoste, scrisori de adio (nu de adidasi, man), epigrame, bancuri, poze, toate de jelire si de lamentare. Chiar nu credeam ca exista atatea moduri de a-ti exprima regretul fata de ceva-ul pierdul (pentru ca sintagma "fiinta pierduta" nu e potrivita, dat fiind ca nimeni nu moare).
Iesind din sfera dramatica a demoiselelor dezamagite in amor, intram in cea melodramatica a emokizilor (cu care eu personal nu mai am nimic pentru ca mi-a ajuns - stalkerii!-). Dar nu e de trecut cu vederea blogul unui emokid. E o incrucisare intre blogul demoiselei dezamagite de amor si cel al fashion victim-ului si iese ceva machiavelic, sau cum ar spune Adina: "Un haplusti total!". E ceva peste puterea mea de a intelege, peste capacitatea mea (oricum superioara) de procesare a informatiei. Ca eu, nu vad rostul la a fi suparat. Si-apoi, sa zicem ca esti suparat, da? Ai necazuri, ai dusmani, ai pana la Q7...nu e bine. Acum gandeste! Daca stai bosumflat (recte "pui botu") nu rezolvi nimic, ba chiar risti sa devii 3% emo (sau cum sr spune americanii sa" overreact"). Deeeeci...daca te superi esti degeaba! Ha!... ha!...Haplusti!