About me

Shut the bitch up, you fuck (!!!)

Desi nu pare, acesta este un articol despre prietenie. Numai ca nu este ca toate articolele despre prietenie (pentru ca nu pare a fi despre asta). Doar vreau sa aduc la cunostinta publicului larg ceea ce sunt eu nevoita sa suport in fiecare zi.

*Nu voi generaliza acest articol astfel incat sa se potriveasca tutror prietenilor mei. Nu ar mai avea niciun farmec. Deci, persoana in cauza este (pentru moment) una singura si ma voi adresa ei prin sintagma "prietenii mei", pentru ca asa voi face cu fiecare dintre ei (pe rand, in ordine oricum numai alfabetica nu) .*

Deci, prietenii mei, cand isi dau seama cat de minunata sunt, doresc sa exprime asta in cel mai frumos fel. Si exprimarea acestei adoratii, se face intr-un mod filosofic, care dupa cum urmeaza:
"Tu esti ca mine, dar esti atat de diferita de mine, incat nu ma dezgusta faptul ca esti ca mine."
Desi nu am inteles mai nimic, a sunat inaltator pentru urechile mele cu care aud, si in mod normal mi-as spune ca-s foarte norocoasa cu asemenea prieteni care:

PLANSA 1
Si care:
PLANSA 2
La plansa 2 trebuie sa recunosc ca intrebarea era "Nu ti-ai dat ma foc inca?" si ca oricum este total nepotrivit adresata. Imi cer scuze pe aceasta cale (mii, sute de mii, milioane, sute de mii de milioane de scuze).

Este evident ca acestea sunt doar exemple alese random (si la intamplare) din multitudinea de exemple pe care le puteam da.
Oricum capacele pe care le dau si le primesc zilnic sunt joaca.
Sa ai prieteni inseamna sa ai cu cine sa razi la chestia asta:



Yeah, whatever!