About me

Chill man...

Presupunand ca trebuie sa incep cu inceputul am sa va expun, pe rand si in ordine total necronologica, ce am observat eu cu ochiul liber, pentru ca era evident.
Unu la mana, plozii din ziua de azi sunt intr-atat de evoluati din toate punctele de vedere incat pe la 11 ani se uita la filme xxx. Daaar, 11 ani vine imediat dupa 10 ani, iar 10 ani e...mic. Chiar mai mic decat mine care sunt si eu mica la randul meu (de inaltime).
Eu una nu am nimic impotriva. Nimeni nu are nimic in potriva cu exceptia parintilor care oricum nu stiu ce fac progeniturile lor mult-iubite, si deci nici ei nu au nimic impotriva. Daaar, daca vine acelasi plod de 11 ani (care in paragraful anterior se uita la filme xxx) si iti raspunde cu toata nesimtirea de pe lume concentrata-n glascioru-i melodios, lucrurile se schimba radical, iar bucatica functionala din mein uber-creier, si anume cea situata in cerebel (recte centrul uber-violentei), oscileaza intre cele mai sadice si dureroase practici ce ar putea fi aplicate unui copil.
Numai ca, mai e si varianta cu "vorba buna" (cum se zice in popor). Asa ca, trecand peste practicile sadice si dureroase la care se gandea intens mein cerebel, eu si Teo (pe care inca n-o stiti) am facut 2 ploade sa planga :). Bine...recunosc, mai mult ea, pentru ca eu eram prea ocupata cu bautul ceaiului.
Oricum, a fost un spectacol care a meritat vazut, mai ales ca mie imi plac piesele de teatru la care se lasa cu plans.

Punand punct si virgula subiectului de mai sus din care nu au inteles ceva decat persoanele aflate (tare) in cauza, trec pe meleagul neaos al educatiei romanesti, din care fac parte. Deh, s-a terminat BAC-ul. Acum, pe perioada admiterii la facultate, la licee trebuie sa se lase cu demiteri si amenzi, ca asa e traditia :D. Daaar, asta conteaza mai putin.
Mie imi place cum se fac de ras cei care ar trebui sa "faca educatia in Romania". Cum sa fii ma ministru al educatiei (sau consilier prezidential), si sa nu stii sa vorbesti corect romaneste? [click]