About me

Adolf? ...Ja Ilici?...sau ce fac în ultima sâmbătă liberă lăsată de Dumnezeu...

Teme. Da' lasă asta...


***
Dialog între Adolf Hitler și Ilici Lenin:

I.L.: Aaaaadolf?
A.H.: Jaaa?
I.L: You know, jews are people too...
A.H: Nein!

După o vreme:

I.L: Aaaaadolf?
A.H.: Jaaaa?
I.L.: You know, the germans are people too...
A.H: Ich vergesse...

***
Vorbeam cu Adina despre tipologia băiatului romantic Ea a pus întrebarea ("Cum este băiatul romantic în viziunea ta?"), eu am răspuns. Concluzia la care am ajuns a fost una nu tocmai fericită. Băiatul romantic ideal trebuie să fie: 
doctor ("să-ți facă inima să bată mai tare), slugă, enciclopedie ("să știe întotdeauna ce vrei"), botanist ("să se priceapă la flori"), magician ("să facă chestii amuzante"), beethoven ("să știe să dedice melodii") și nu în cele din urmă un bun maseur. Chiar că am avut dreptate atunci când am spus că nu îmi plac oamenii absurzi...decât atunci când sunt eu absurdă.

***
Continuarea chestiei cu Hitler în manieră contemporană.

La noi în centru, unde sunt con[centr]ate hotelurile gălățene, se distinge un afiș pe care scrie (citez) "Curaj. Îndrăznește să trăiești!" (am încheiat citatul).

În fotografia de mai sus, nu se vede, dar vă asigur asta scria. Și pentru că afișul este mare și galben ,citești mesajul vrei nu vrei. 

"Curaj. Îndrăznește să trăiești!", da? Ei bine la asta Adina răspunde : "Nu și dacă ești un evreu."
Natzi people :D
*******
FIN
*******

8 comments:

Anonim spunea...

"Cine nu înţelege psihologia feminină a maselor, a mulţimii, niciodată nu va obţine efectul necesar. Întrebaţi-vă: ce vrea femeia de la bărbat? Claritate, hotărâre, forţă, acţiune. Dacă vorbeşti cu ea cum trebuie, se va sacrifica cu mândrie. " Adolf Hitler

doar noi fetele spunea...

esti din gl? numai la noi apare asa cv

Cristina spunea...

@Razvan: Maaan...de unde l-ai scos asa pe loc? :D

@Ina: Da :D I love this city :))

Anca G. spunea...

parcă nu msi aveau voie cu afise de gen pe clădiri...era o vreme când Galaţiul arăta a Pro Tv de atâtea reclame (cred că era prin timpul campaniei electorale)...

Anonim spunea...

galati e nimic pe langa pitesti.. tot noi avem cele mai tari porcarii... ;)

Anonim spunea...

voi esteti naziste?

Cristina spunea...

@Lemon: Ja! Why? Wanna' join? :))

Anonim spunea...

no way