About me

Ce-mi place mie

Am ascultat azi una din noile melodii E.M.I.L, și anume "Rămân la fel". E.M.I.L ascultam "la greu" în clasa a 9 a , când mi-a căzut în mână primul lor album (Rom, fum și vanilie). De atunci nu am mai auzit nimic de ei... da' nici n-am căutat...până azi când:


E.M.I.L - Rămân la fel (eu, cel puțin)


Și mi-am adus aminte și de prima melodie căreia i-am învățat versurile pe de rost...
Numai amintiri frumoase în ultima vreme...

Ce-mi place mie la trupa asta? Versurile lor îmi amintesc că-s liberă, că vorba celor de la Vama "viața-i simplă și-i mișto", că nu am de ce să îmi fac griji atâta timp cât gândesc singură pentru mine și că trebuie să îmi amintesc să zâmbesc din când în când, pentru că există și oameni care merită asta...și dacă nu merită oamenii, merit eu... (a sunat filozofic...)

E.M.I.L - Doi




***
Editare ulterioară (overheard on Y!Messenger):

T: Bă!
A: N-ai țigări?
T: De ce dracu' nu răspunzi?
T: Îți dădui buzz de dimineață ... tu nimic
A: Am celularu închis
T: Bă, buzz

Clar :|

4 comments:

Anonim spunea...

extraterestrii mananca iarna legume :)>-

Cristina spunea...

Cum ai ajuns la această concluzie?

Anonim spunea...

defapt extraterestrii merg iarna la ski.

Cristina spunea...

Da voi de unde știți mă? V-au răpit extratereștrii?