About me

În caz de BAC, or să cadă din tavan niște măști cu oxigen. Nu le folosiți! Școala nu are bani să ia altele!

Nu-mi plac oamenii absurzi. Decât dacă se întâmplă prin nu-știu-ce minune să fiu eu absurdă.
***
Azi am descoperit cu stupoare că am o duzină de profesoare noi (care se comportau de parcă mă știau de o viață (și)) care mi-au lăsat o primă impresie foarte bună (acum sunt ferm convinsă că  ori eu sunt țicnita, ori ele).
Mno, eu nu am mai văzut om care să vorbească șase ore despre același subiect (BAC și atestat bineînțeles). Când le auzeai îți venea să faci triplu salt de perete și să le lovești prin întoarcere.
Și mai vine și la ultima oră o domnișoară (în vârstă de 30 ani) care leaga o conversație relaxată cu noi, viitori absolvenți:
"D-ra profesoară: Bună ziua!
Noi: Bună ziua!
D-ra profesoară: Ora viitoare dați lucrare!"
Splendid. Și e și singura care ne obligă să ne cumpăram manual, deși nu aleg nici de-al naibii materia ei pentru bac. Și cică ne dă lucrare în fiecare oră de acum înainte. Dacă nu eram în clasă aș fi făcut bungee jumping fără coardă. M-a lasat: ":-o. wtf?".
Declar public că am de gând să învăț pentru BAC, pentru că (deși nu mai fac religie), acolo am învățat că o să ard în flăcările iadului dacă trișez la examen. 
De asta eu și colega mea de bancă ne întrebam apoteotic la sfârșitul zilei: "Oare există viață după BAC?"...
La pariu că oricum nu știe nimeni ce are de făcut nici după ce am vorbit 6 ore? :|
***
Oricum, așa cum probabil ați ghicit, posturile se vor rări din ce în ce mai mult până când vor ajunge la 0. Deși este prematur pentru o concluzie definitivă (m-am gândit să anunț din timp), activitatea (în ceea ce mă privește) va fi reluată atunci când ultimul examen se va fi susținut. 
Obiectivele sunt clare și ușor de închipuit la acest nivel (modest) la care mă zbat ("ca mormolocul în baltă" - prof. de fizică). 
Acum ma pregătesc pentru o altă zi de școală în care voi fi cu siguranță pusă la zid de vreo/vreun  profesoară/profesor disperat(ă) pentru că "VIN TEZELE" :| 
Brb...

14 comments:

Anonim spunea...

Iisuse ce articol =)))=))))=)))

Anonim spunea...

mentionez ca virgula cristina a folosit doua din replicile mele (cum ea e fan Razvan).
mai mentionez si ca eu sunt Razvan dar am lasat anonim ca mi-a fost lene sa dau sign out din gmail si sa las cu numele meu (gmailul pe care-s logat n-are treaba cu vreun blog, ci cu ggl anltcs la maimaind_DOT_iuzaun_DOT_ro)
reclama undercover as putea spune :(

Cristina spunea...

@Jokker: Iisuse ce comentarii! =))=))=))

@Anonim (care de fapt este Răzvan ăla): La ce bun că-s eu fan dacă ești tu raton? :|
Băăă.... _DOT_ro? Lol

Anonim spunea...

am pus _ ca sa se inteleaga mai bine ba, DOAR AM FACUT RECLAMA! >:P
- aaa da si sunt tot Razvan :D

Cristina spunea...

@Anonim (care de fapt este Răzvan ăla): Mnu. Tu de fapt ai vrut să-l ownezi pe Jokker și ai și reușit:D

Anca G. spunea...

fugi şi dă petrecere! nu ti se mai spală creierul la religie<:-P..crede-mă, e mare lucru... \m/ succes la bac!...şi la teze :))

Anonim spunea...

Succes la BAC, la teze, la...ştii tu, că eşti sătulă de cât succes ai primit :)

Cristina spunea...

Chiar! Pot sa vand succes la kilogram sa-mi fac bani de mita pentru BAC :D

Anonim spunea...

(char daca ma semnez lucia, vreau sa spun ca sunt lucia)
Mno fataaaaa>:D< daca nu iei bacu' cu peste 9,5 te spanzur de primu snitel(snitelat sau nu) de pe tobogane(pt ca ala e cu 2 cm mai mare decat tn:>)
succes >:D<

Cristina spunea...

@Lucia (care de fapt nu este Lucia): Cu fraza asta ai cumulat majoritatea fazelor tari de astă vară. Numai taci să nu te audă Alina, apoi își amintește că ești doar cu 2 cm mai înaltă! :))
Și multumesc mult pentru succesul oferit cu atâta mărinimie, da' să nu credeți voi că scăpați de urări în iunie!

Anonim spunea...

sa fi cu 2 cm mia desteapta decat toti>:D<=))

Cristina spunea...

Să te-audă Ăl de sus :D

Anonim spunea...

Exista viata dupa BAC. Si ce viata !:X

Cristina spunea...

@Alecs: Auzi bă, ăsta?...Ia nu mai face tu în ciudă la ăștia mai mici, da? :))