About me

În secolul 21

Deși suntem în secolul 21 într-o perioadă în care informația circulă cu viteze amețitoare (mulțumită internetului), există locuri pe planeta noastră unde înca se păstrează cu sfințenie, practici "tradiționale" care sfidează dreturile omului. 

Mi-am adus aminte de un link  pe care mi l-a dat Alina acum câteva zile, și am rămas șocată de ce am vazut acolo.
Am să public fotografiile șocante de pe site-ul jurnale.ro sub articolul "Șapte pedepse crunte aplicate femeilor" (articol integral).

[Mutilare cu acid]

[Arderea miresei]

[Răpirea miresei]

[Mutilarea organelor sexuale]

Atunci când am citit acest articol, am rămas pur și simplu șocată de traumele pe care aceste femei sunt nevoite să le suporte. Și nu spun asta dintr-un impuls feminist. Cazurile acestor femei nu sunt singulare. Să ne amintim de nepalezii uciși când încercau să emigreze, de ostaticii luați în țări precum Afganistan sau Iraq, doar pentru a atrage atenția. Unii își iau libertatea să decidă asupra vieților altor oameni fără să fie pedepsiți vreodată pentru faptele lor...
Dar suntem totuși în secolul 21...și nimeni nu face nimic. Păcat că nu poți salva vieți prin e-mail...

4 comments:

Anonim spunea...

Alah, damn it:|..
Sunt ... dezgustata in primu rand, apoi socata ca unii s eplang de romania. E drept ca se poate si mai bine, dar vedeti aici ca se poate si mia rau.

Cristina spunea...

@Lucia: Știu. România nu-i așa de aiurea...dacă n-ar mai fi țigani și maneliști ar fi perfect :-<

Anonim spunea...

am citit postul cu ochii inchisi sa nu vad pozele :|

Anonim spunea...

:)) ce poze ! deci pt pedepsele aplicate mireselor am gasit o singura explicatie ...sa nu isi insele sotii...:)