About me

Caricaturi

Selecție din "Caricaturi. Vol I"...Autor...eu...

<->Secțiunea Colegi <->

<->
<-> 

<->Secțiunea Profesori <->

<-> 

<-> 
<-> Secțiunea diverse <->

<-> Pentru că există oameni care nu știu să seteze limba engleză la Google Chrome, și nu știu să îl selecteze default browser...

*********
FIN
*********

ACEST ARTICOL ESTE UN PAMFLET. ORICE ASEMĂNARE CU PERSONAJE SAU SITUAȚII DIN VIAȚA REALĂ ESTE PUR ÎNTÂMPLĂTOARE.

Editare ulterioară:

În cazul în care nu ați înțeles că articolul este un pamflet și că nu trebuie să vă supărați, efectuați click stânga aici.

4 comments:

Anonim spunea...

am mai auzit de autorul asta "eu" undeva.

si tot sunt suparat din cauza ca nu mi-ai dat poza (aia de te-am stresat o zi intreaga cu ea :-s)

Cristina spunea...

@ Răzvan ăla: Degeaba băăăă, degeaba!

Anonim spunea...

uel..ala sigur e dejtu ioanei:))(adinei..w.e.)

unu din aia tre sa fie dolty, neaparat. am dreptate?:))

hai s amai stam in scara blocului sa desenam:X:X(not):))

Cristina spunea...

Cum le știi tu pe toate...

Da' identitatea profesorului trebuie ținută secretă (ca să nu mă trezesc exmatriculată sau mai rău...).

Ce vremuri băăăă....ce vremuri!