About me

Ză nambăr ăv ză bist

Mno, fără alte introduceri inutile, vă fac cunoștință cu folderul meu de Spam:


Asta ca să vă dați seama cât mă iubește Iahu (mai ales după ce m-am dat pe Chrome), d-apoi cât mă iubește Iutub, care mi-a pus azi la Recomended for you, Manowar :D

***
Există un top pentru blogurile românesti (ZeList), în care Zoso e primul (bine, bă!)....și widgetul lui, arată cam așa: 

Deci Zoso e mai tare chiar și decât Zoso!
Al meu e mai modest...Locul 1776 (mai tare decât 89.94% dintre bloggeri).

***
Există la noi în Galați...
Așa începe fiecare poveste de succes :D
Deci, după cum spuneam, există, la noi, la Galați, o trupa foaaarte "undrgd" (underground) care se intitulează "Cratițele Iadului" (frumos, cu majuscule, așa cum se cuvine). 
Eu (împreună cu Adina și Alina, căci altfel nu se poate), am fondat o trupă la fel de "undrgd" (underground) care se intitulează "Ligheanele Diavolului" (tot frumos, cu majuscule, așa cum se cuvine) - Zi tu că n-ai avut impresia că ai pierdut rândul?
Și în calitate de trupă omogenă și îndoielnică, primul nostru gingle (bells), se va intitula (da, da, frumooos, cu majuscule, așa cum se cuviiiine) "Ciorbă cu lacrimi". 
Teoria inițială (care acum mi se pare exagerată) se învârtea undeva în jurul următoarei propoziții: "Da mă. Deci ăia de la "Cratițele Iadului" fac ciorba, apoi diavolul o mănâncă și o vomită în "Ligheanele Iadului". Mno, acuma nu vă mai gândiți la asta...

***
Fraților, baftă blog! Mă angajez! Gata! Vive la France! Vive l'independance! (doamna profesoară, dacă am scris greșit îmi asum...și nu, n-am accent ascuțit).
Anunțul arată cam așa, și sincer, abia aștept să mă duc la interviu, pentru că am convingerea că dețin calități inegalabile de tâmplarie de aluminiu .

Nici să nu vă prind că-mi faceți concurență! Eu am văzut prima! Și da, am crop-uit expres numărul de telefon ca nu cumva să mi-o ia cineva înainte!
Mai bine mă duc de pe-acum... să fiu sigura. Baftă!
***
Teh muzik:

Kraftwerk - Nummern

2 comments:

Anonim spunea...

Aşa arată dosarul tău Spam...după cît timpde la golire? Eu strâng 150-200 de mesaje spam într-o zi, maxim două...;)

Cristina spunea...

Păi, să tot fi trecut vreo 2 săptămâni de când nu l-am mai golit...