About me

Que sera...sera

Live-blogging de la sfârșitul vacanței de vară:
Bun, deci știe toată lumea ce începe mâine? (Cum nu mă? E prima zi de școală). Nu uitați să vă duceți. Bun. Baftă. Nu contează.
***

Lol, uite-mi umbra :))
Chiar dacă nu pare, ăștia doi chiar erau împreună...Ăsta da devotament frate...Și mai sunt unii care și-au luat scheitări la fel...șmecher (not).
Se pare că într-o relație nu mai e fain să ai personalitate & stuff... e ok dacă te lași așa, asimilat. Sau poate-s eu mofturoasă :| 

***
Apaterm are clădire dinamovistă în Galați (să nu uit să-i dau foc)... Oricum, mi s-a părut idiot că după ce vopsești o clădire în roșu, îi mai aplici și un set de draperii alb-roșii :|

***

Chestia asta s-a deschis în Galați (în curând poze din interior). Recomand magazinul din tot sufletul, ca să fiu sigură că nu mai cumpărați hainele care îmi plac mie. Numai că nu știu ce era în mintea celor care au deschis așa ceva...nu că nu ar avea clienți...slavă Cerului, și Răzvan atrage atenția asupra specimenelor doritoare de asemenea haine... Apoi nu că eu m-aș îmbrăca cine știe cum, dar (din punctul meu de vedere) nici chiar așa :|

***
Vara asta am avut una dintre cele mai mari revelații artistice de până acum (și m-am apucat să învăț C++ for Linux)...nu, pe bune... m-am (re)apucat de caricaturi (și am renunțat -definitiv- la teatru). Cred că o să mă țin de asta (n.r. caricatură) o vreme, dar nu acum (poate la facultate). Ideea e că cele mai bune idei de 
caricaturi îmi vin desenând în aer liber, și afară sunt 16 grade...așa că o să abandonez misiunea pentru moment...
Oricum nu o să scape nimeni fără caricatură. Poate doar eu...a, ba nu. Am deja una...
Am să revin cât de curând posibil cu lucrări din volumul 2... (bă, de parcă are vreo importanță asta...)

***
Bun, hai să vorbim despre progres. Ce este progresul? Progres se cheamă atunci când începi cu puțin și termini cu mult...sau când începi de la nimic și termini având tot. Și sunt extrem de bucuroasă că am avut onoarea de a asista la un progres de proporții vara asta.
Așa cum probabil știti deja, Lucia are un frate, care acum face foarte multe lucruri singur, deși la începutul vacanței nu putea să le faca. Unul din ele (pe lângă datul pe tobogan, băutul din sticlă de 2l, recitatul poeziilor, OPERATUL COMPUTERULUI) este plimbatul câinelui meu (cei care îl cunosc, știu că e treabă grea). Chiar dacă n-o sa vi se pară mare lucru, este, iar noi suntem mândre de el (chiar dacă plânge ca un dinozaur)!

***
M-a pwnat Adina. Adică, s-a folosit de faptul că dau la Facultatea de Matematica și mi-a dedicat un comic răutacios (ei aș, dar vreau s-o arătați cu degetul pentru că a fost răutacioasa). La faza care urmează orice student de la mate s-ar simți aiurea... băăă ratuano! Macar respect dacă nu altceva :))
Băăă...asta a fost urâtă! :|
Apropo...Zâmbilici se coace! :D
Tudor (nu Tudor Chirilă), pentru tine, fără sa te superi.... efectuează click >>>aici<<<

***
Muzică nouă. Mulțumesc Razvan pentru Kymany Marley :D (oricum rămâi raton).




12 comments:

Anonim spunea...

Dacă faci listă cu doritorii de caricaturi, trece-mă și pe mine :D

Cristina spunea...

@Cheeprey: S-a făcut!

Anonim spunea...

am fost la scola, am ras super mult in rest totul este un cacat pansat..care se invarte... :(

Anonim spunea...

deci mentionez ca eu sunt Razvan cel intalnit de 2 ori in articol. nu am mai avut de mult o fana asa, ca (si) cristina :X

Cristina spunea...

@Jokker: Corect. Am vreo 10 materii inutile.

@Răzvan ăla: De fapt tu ești fanul. Ai și recunoscut.
Acum 20 de minute, pe Y!M:
"Răzvan: îmi plac ăștia
Răzvan: inferiori :D
Cristina: ești fan
Răzvan: Ok, sunt fan (...)"

Anonim spunea...

Deci...caricatura mea vreau să fie...uite, de exemplu în spatele meu vreau să fie loganul ăla deformat din prima poză :))

Cristina spunea...

@Cheeprey: Nu fac decât fețele. Dă-mi link la o poză de-a ta.

Anonim spunea...

Pai am poze la profilul de hicinci, iar ala il gasesti....scriu aici?

Cristina spunea...

@Cheeprey: Poti să scrii aici, sau să-mi dai un mail (kristeen_143@yahoo.com)

Anonim spunea...

Ala e fratimiu baaaaaa
e dejtept ca sor-sa:>

Anonim spunea...

Da' ce, toti ati inceput scoala pe 15? :D

Cristina spunea...

@UB: Da' tu când începi mă? Las' că la mine i-a apucat hărnicia :|