About me

Bleu-ciel cu picățele

Ce mai s-au gândit specialiștii (cretini) de la M(inisterul) E(ducației) (și) C(ercetării)...nu Mc'Donalds

După ce că ne petrecem alături de profesorii noștri mai mult timp decât cu părinții, și stăm (în consecință) 7-8 in fiecare zi numai la școala (în niște condiții lăudabile), acum nu mai avem voie nici să mâncăm. S-au gândit specialiștii de la Ministerul Educației că nu mâncăm bine la școală, și că ar fi mai mult decât benefic pentru toți elevii din România, dacă ar supraviețui 7-8 ore pe zi, numai cu apă minerală (sau plată, după preferințe) și produse de patiserie sărace în calorii (exemple date de specialiști: covrigi și batoane - yaaaamy). Bineînțeles că se așteaptă același randament de la stimații elevi, și măcar performanțe la nivel județean.
Domnilor specialiști, elevii oricum vor cumpăra produse bogate în calorii, și asta pentru că acele calorii se consumă în timpul orelor de curs. Numai eu, lucrând la matematica în medie 3 ore în fiecare zi, termin sedințele de studiu leșinată de foame. Dar nuuuu...începând de miercuri o să mă hranesc cu apă și covrigi, fapt care o să ducă la îmbunătățirea performanțelor mele școlare...
De asemenea, vă invit pe dumneavoastră (n.r. specialiștii) să participați în locul meu la competițiile de matematică, după o cură bună de apă și covrigi (în timp ce eu savurez deliciosul festin pe care ni l-ați pregătit), și să vă ferească sfântul să veniți cu locul 2...
Legea (conform căreia noul meniu la școală va fi cel în cauză -apă  si produse de patiserie - ) va fi publicată în Monitorul Oficial în cursul zilei de luni.
Eu una nu mă revolt, pentru că oricum nu am timp să mănânc la școală din cauza volumului de informație pe care trebuie să-l asimilez...ca să nu iau 2...și să alterez performanțele școlare... :|

***

De ce nu-mi place mie la coafor

Mna bun. Deci merg la coafor să întreb ce condiții legale trebuie să îndeplinesc ca să îmi fac părul albastru. Mna bine... nu în totalitate și nu albastru. Începând cu luna noiembrie, voi fi fericita posesoare a unui set ("adoraaaabil") de șuvițe "bleu-ciel" (adicătelea albastrul-cerului-senin, pe un fond de negru-foarte-foarte-închis-.-Atât-de-închis-că-nu-poți-să-vezi-prin-el-.-Lol).
Și aștept să termine aia de bătut joc de părul lu' mama (fix 1 ora și 24 de minute a durat acest proces) și îmi arată o bucată mare de carton cu multe nuanțe și tonuri de albastru, din care eu urma să îmi aleg una singură care în prealabil să fie comandată (de undeva de departe presupun, atâta timp cât numai în noiembrie mă poate face "bloo"). Mno, avea aia acolo, toate albastrurile din lume, numai pe ăla "ciel" nu. Și ne uităm pe sfântul internet, unde era altă chestie cu toate albastrurile din lume, număi că aici îl aveau și pe ăla "ciel". Și copiază tipa codul, comandă, mă programează, după care întreabă apoteotic: "Da ai voie cu șuvițe albastre la școală?"
Răspunsul meu:
Cu voce tare: "Da :)" ( unde ":)" simbolizează zâmbetul prefăcut pe care mi l-am zugrăvit pe față când am răspuns).
În gândul meu: "Ești proastă. Dă-ți foc. Mori în beznă cu lumina stinsă." (unde "Esti proastă. Dă-ți foc. Mori în beznă cu lumina stinsă." simbolizează tocmai "Esti proasta. Dă-ți foc. Mori în beznă cu lumina stinsă." ).
Măcar o să am (în sfârșit) șuvițe albastre :D

Ediatare ulterioară:

Pe ce linie melodică se trece CORECT strada:



Pe ce linie melodică se trece GREȘIT strada: