About me

Practic...e teoretic.

A SE CONSIDERA CĂ ACEST ARTICOL A FOST PUBLICAT ȘI aici.

Discuție purtată pe Y!Messenger, despre/cu personaje din World Of Warcraft.... Doar amuzantă (sau cel puțin așa mi s-a părut mie)...(ușor modificată pentru a nu trăda contextul)

C:Te face la WoW!
T: Nu mă face...
T: Am făcut 5 dueluri și a câștigat 1 și a făcut filmuleț cu el
C: :)
T: Și acum profită de un mic bug și mă face orice ar fi
C: Smart him.
T: El cu un kkt de preot mă bate pe mine care sunt un rogue
C: Ce te oftici!
T: În mod logic: Ce ar putea să îmi facă? Să îmi dea cu o Biblie în cap? Să îmi cânte psalmi până mă sinucid că nu mai suport?
T: Dumnezeu să mă ierte...
C: Asta e chiar amuzant...

Editare ulterioară:
Am fost anunțată că s-au câștigat 3 dueluri din 5 (nu 1), și că avem și dovada:
Eu sunt neutră...


Discuție adusă la extrem de mine și de Adina:

A: Și când se apropie un adversar se împiedică de sutană...
C: :))A: Și ai "Cast Bible" sau "Start singing" ca să derutezi adversaru'...
C: Daaa... și cântă 5 minute, îl distruge pe jumătate :))
A: :))

***
Scriu foarte interesant (tot ușor modificată):

R: Băăă! Ai scris?
C: Nu încă...
R: Vreau să citesc
C: Mă rog...
R: Și nu am găsit "Scufița Roșie" și m-am gândit...
C: :|
R: ...să citesc la tine
C: Perfect...
R: Spui și de scufiță?
C: Da...clar
R: Așa...și lupu' în loc să o mănânce...bea Ursus
C: :| 

***
În această perioadă tendința e să scrii despre Chrome...eu îl folosesc...
Deeeci, mai e o săptămână până o să înceapă ultimul meu an de liceu. Nici nu se pune problema că "abia aștept" să văd turme întregi de fete cu genți Vuiton, că nu mai pot de dorul norișorilor de fard din toalete, că mi-e foarte drag de cei care scriu GIGEL+VASILICA=LOVE (metaforic vorbind) pe articolele mele de la Gazeta Matematică din liceu (oricum numai eu public acolo...).
Însa "Bacalaureat" sună așa...îmbietor pentru urechea mea umilă, așa că pun pariu că o să fie o aventură amuzantă clasa a 12 a...
N-aș pierde distracția pentru nimic în lume...
Peopleeee! Teh nerdz ar bec!
***

Muzici de final:

Tears for Fears - Shout (Oldies but goodies)

6 comments:

Anonim spunea...

off stiam ca am uitat ceva, sa scriu de google chrome :X

ClaudelGFX spunea...

chiar nu inteleg ce vedeti la WoW... sincer sunt 23045230234 de mmo-uri mult mai bune decat ala :|

Anca G. spunea...

şi-o să vină şcoalaa...şi-o dă dorm iar cu capul pe masă la orele de română...şi-o să desenez caricaturi pe caiet la franceză..şi-o să acult ac/dc în căşti la socio-umane...şi-o să mă dea afară din bibliotecă pe motiv că ronţăi biscuiţi...o încântare...

Cristina spunea...

@Răzvan ăla: Da mă...hai acum repede, până nu iese din beta... :)) Ba nu băăă...că a scris Blogatu deja...damn...

@Claudel: Chiar 23045230235 :))

@Sunetul-mai-tare: Și eu desenez caricaturi :D

Anonim spunea...

Deci, eo este uber battle-pope-u din filmulet si il bat p shards oricand :D ( ~80% din dati :P )
Daca pe serv nostru ar mere stun-resistance (din care am 20%) as matura cu el ...

PS: Gugal chrome is gh3y :(
m'kay ?!

Cristina spunea...

@xaxas: M'kay :)) (Drugs aren't good for you)