About me

Dileme internaute Cap. I

Am incercat sa gasesc raspunsuri la unele dintre cele mai tulburatoare dileme ale societatii internaute contemporane. Mda...
Legenda:
WCS = Worst Case Scenario
Idiometru = Cat de idioata este intrebarea, pe o scara de la 1 la 10, in viziunea WCS.
Intrebarile sunt culese de pe internet.

1./
Intrebare internauta
: De ce "prescurtare" este un cuvant atat de lung ?
[WCS] Raspuns: Pentru ca nu e bine sa faci prescurtari. Este foarte probabil ca dupa ce ai scris un text de dimensiuni medii sau mari cu prescurtari, sa nu mai intelegi absolut nimic.
IDIOMETRU: 7

2./
Intrebare internauta: De ce soldatii Kamikaze purtau o casca ?
[WCS] Raspuns I: Pentru ca erau soldati si era imperios necesar sa respecte tinuta militara. Altfel riscau sa fie dati afara din armata, si asta ar fi fost absolut absurd. Ganditi-va: Daca tot urmau sa moara, merita sa moara militari si nu avea niciun rost sa isi riste aceasta pozitie din cauza unei amarate de casti.
[WCS] Raspuns II: Pentru ca ar fi fost absurd sa poarte doua casti.

IDIOMETRU: 8

3./
Intrebare internauta
: De ce se sterilizeaza acele cu care se fac injectiile condamnatilor
la moarte ?
[WCS] Raspuns: Ca sa fie siguri cei care fac executiile ca acei condamnati mor din cauza otravii si nu din cauza vreunei alte boli.
IDIOMETRU: 10

4./
Intrebare internauta: Care este sinonimul cuvantului "sinonim" ?
[WCS] Raspuns: Daca si cuvantul "sinonim" ar avea propriul lui sinonim, unde s-ar ajunge (?).
IDIOMETRU: 10

5./
Intrebare internauta: De ce nu exista mancare de pisici cu gust de soarece ?
[WCS] Raspuns: Pentru ca pisicile nu s-ar mai deranja sa prinda soareci. Dealtfel aici s-ar putea filozofa la infinit. Pisicile nu ar mai manca soareci, deci soarecii s-ar inmuti si ar stapani planeta si implicit rasa umana, si ca sa se razbune pe pisici ar pune oamenii sa le vaneze si sa le manance. Asa ca, hai sa ramanem (cu discutia) la Kitecat (cu gust de ton sau ce-o fi)...
IDIOMETRU: 2

6./
Intrebare internauta: Daca nimic nu se lipeste de teflon, cum e lipit teflonul de tigaie ?
[WCS] Raspuns: Cu Picatura sau Poxipol.
IDIOMETRU: 5

7./
Intrebare internauta: De ce balerinele merg mereu pe varfuri ? Nu ar fi mai simplu sa
angajeze balerine mai inalte ?
[WCS] Raspuns: Si unde ar mai fi baletul? Nu asta era ideea? Sa dansezi pe varfuri?
IDIOMETRU: 10

8./
Intrebare internauta: Vreau sa imi cumpar un bumerang nou. Cum pot sa scap de cel vechi ?
[WCS] Raspuns:
Cazul 1 - esti australian - Ii dai foc.
Cazul 2 - nu esti australian - Iti dai foc.
De asemenea, ai putea pur si simplu sa il asezi pe masa, sau pe pamant, sau in galeata de gunoi, sau oriunde... Se intoarce doar daca il arunci... Dar si asa nu ai tu norocul asta...
IDIOMETRU: 10

9./
Intrebare internauta: De ce localurile deschise non stop au incuietori ?
[WCS] Raspuns: Pentru ca si chelnerii de la localurile non-stop au nevoie la toaleta. Da, ma! Toti de-odata, care e problema ta?
IDIOMETRU: 9 (ce coincidenta).

Va urma...


13 comments:

Anonim spunea...

de ce magazinele non stop au incuietori la usi?

Anonim spunea...

nu am fost atent la numarul 9 hahah =)) sry ...

Cristina spunea...

@Răzvan ăla - Man...din acelasi motiv pentru care si restaurantele non-stop au incuietori la usi.

Anonim spunea...

da stiu, dar aia am omis-o :)))) sry

Cristina spunea...

@Răzvan ăla - Las' că ai avut si tu dreptate. Eu am zis "localuri", tu ai zis "magazine".

Anonim spunea...

offtopic: lasa-mi te rog id de mess sa te intreb ceva :D

Anonim spunea...

Foarte tare . :)) Majoritatea le stiam ;))

Cristina spunea...

mno, stai ca nu-s toate...
si-apoi nimeni n-a fost indeajuns de tampit sa le gaseasca raspunsuri :))

Anonim spunea...

cum se dau balenee cu skatu?:))

Cristina spunea...

Iti arat. Tu numai gaseste un skate destul de mare si o balena ucigasa :D

Anonim spunea...

au loc picioarele tale gigant pe placa ?:)) si ti-am zis ca o saptamana nu iesi din casa din cauza intrebarilor :))

Cristina spunea...

da mă...au :D
și na ca am ieșit >:)

Anonim spunea...

vaii ce tare e tipu' din poza, nu mi-am dat seama decat cand am vazut-o la dimensiuni mai mari