About me

Doctorii si drogurile :|

Deci, pentru ca e plictisitor sa stai pe banca in parc, eu si cu Alina, ne-am asezat pe iarba, fix langa parc... alaturi de trotuar..pe unde trecea lumea...si a fost fain.

Am hotarat de comun acord ca unul din scopurile oamenilor in viata sunt scandurile si ne-am gandit cum ar reactiona un student la medicina daca i s-ar oferi droguri la o petrecere. Am numit studentul (generic) Alina, iar insul care ii ofera droguri se numeste (tot generic) "student". Ideea e ca studentii de la medicina ajung sa stie prea multe...

La prima petrecere a studentilor, este invitata Alina, un super-viitor neurochirurg. Studentii aduc heroina:
Student: Alina, nu vrei niste heroina?
Alina: NU!!! Idiotule! Tampitule! Cretinule! Heroina provoaca dependenta fizica de la prima doza!
Student: Doaaaamne! Deci tu nici nu stii cate-am luat!!!

La a doua este invitata tot Alina, un super-viitor neurochirurg. Studentii aduc lsd:
Student: Alina, nu vrei niste lsd?
Alina: NU!!! Idiotule! Tampitule! Cretinule! Lsd provoaca dependenta psihica de la prima doza!
Student: Doaaaamne! Deci tu nu stii cate-am luat!

La a treia este invitata iar Alina, super-viitor neurochirurgul. Studentii aduc bere:
Student: Alina, nu vrei niste bere?
Alina: NU!!! Idiotule! Tampitule! Cretinule! Berea contine alcool 5%!
Student: Doaaaamne! Deci tu nu stii cate am baut!

La a patra petrecere, Alina. Studentii aduc pufuleti:
Student: Alina, vrei niste pufuleti?
Alina: NU!!! Idiotule! Tampitule! Cretinule! Pufuletii au pe ei clorura de natriu!
Student: Doaaaamne! Deci tu nu stii cati am mancat!

La a cincea petrecere a studentilor. Studentii aduc apa:
Student: Alina, vrei niste apa?
Alina: NU!!! Idiotule! Tampitule! Cretinule! Apa contine hidrogen! Chiar doua molecule!
Student: Doaaaamne! Deci tu nu stii cat am baut!

La a sasea petrecere vine Alina. Studentii nu mai aduc nimic. Erau doar ei, Alina si aerul din camera:
Student: Alina, vrei niste aer?
Alina: NU!!! Idiotule! Tampitule! Cretinule! Aerul contine azot!
Student: Iesi afara!

Uneori e mai bine sa nu stii :)

In text, am zis "super viitor" pentru ca asa s-a gandit Alina... Alina aia reala, care statea cu mine pe iarba.
Si eu am gandit peste ea si am zis ca Einstein si cu Stephen Hawking ar fi foarte gelosi daca s-ar trezi Alina intr-o zi sa le spuna ca toate calculele lor sunt gresite si ca de fapt relativitatea nu trebuia aplicata la spatiu, ci la super-viitor.
Fata m-a asigurat ca a gresit, eu am acceptat. Dar nu e la prima abatere.. Adina si cu mine inca incercam sa ne prindem de faza : "Stai in dinti si te speli pe un picior" ( pe care Alina cu gurita ei a degenerat-o de la "Stai intr-un picior si te speli pe dinti").