About me

Lola Cola

Mie-mi place Tedi. Si nu trebuie sa ai doi ani ca sa poti bea... Tot bun e. Majoritatea lucrurilor pentru copii sunt (foarte) bune (da Lucia, mai ales daca scrie pe ele 3-9 ani). Apropo de Lucia: si-a schimbat IAR tema la blog. Chestia asta ma face ca de fiecare data cand mai dau pe la ea, sa verfic adresa ca sa ma conving ca am ajuns unde trebuie. Lucia , nu mai schimba tema!
Noi am schimbat numele blogului, pentru ca orice ti s-ar intampla, poate fi si mai rau decat iti inchipui. Poate fi...worst case scenario (suna mult mai bine in engleza). Dar pentru ca asta nu este un motiv destul de bun, solicit timp de gandire pana vin cu unul valid (n.r. motiv).

***
Am citit pe net. Coca-Cola e buna la: curatat (parbrizul, vasul de la toaleta, mobila, ecranul de la calculator), scos cele mai frecvente 99 de pete de cola de pe haine, vopsit parul, reactii catalitice, inventarea unei scuze inteligente pentru a chiuli de la un examen important, evitarea accidentelor de masina, sau daca nu, curatarea asfaltului de ramasite umane dupa un accident de masina, dizolvarea unui cui in 4 zile, etc.
Nu am vazut nicaieri sa scrie COCA-COLA SE BEA! Ma rog...poate nu e potabila.
De asemenea, Coca-Cola se poate dovedi extrem de folositoare in cazul in care vreti s-o agatati pe Lola. Pentru detalii suplimentare despre legatura dintre Lola si Cola, scrieti "viata romaneasca" pe YouTube.
Imi place eticheta de la Cola. Tipilor de acolo le place la nebunie sa fie convingatori:

"Bautura racoritoare carbogazoasa. Ingrediente: apa, zahar, dioxid de carbon, colorant caramel, acidifiant acid fosforic, arome naturale, cafeina. Contine cafeina! (...)" (Sursa: Eticheta Coca-Cola).

[© Coca-Cola]

Nu-i asa ca-i inofensiva?


*Am prostul obicei de a ma lega de etichete...*

***
Site-ul yuppy.ro este dedicat in totalitate barbatilor. Yuppy?!?
[Asta inseamna ca pentru femei ar trebui sa fie ceva de genu'... army.ro?]

***
Muzica de toate zilele:


In incheiere: La multi ani, Andrei! :D

***
FIN
***

2 comments:

Anonim spunea...

DA draga...iar l schimb:))
probleme?...

Cristina spunea...

Da >:)