About me

Scriu (nu sicriu)

M-am intors. Am avut parte de scene gen "desene animate" si mi-a placut :D
***
Acum, ce cauta acel header in locul fostului header (vesel, cu un copac pe dealuri)?
Raspuns: "Nu stiu."
E expresia artistica a unor obiecte pe care nici eu, nici Adina, nu le folosim, nu le-am vazut, nu sunt ale noastre :) E doar arta fotografica...
***
"Ursii mananca margarina."
Este lectia cea mai importanta pe care am invatat-o la munte. E mai importanta decat
- "Cum sa calci pe bolovani acoperiti de muschi"(Raspuns: "Cu piciorul.");
- "Cum sa te orientezi in mijlocul padurii?" (Raspuns: "Cu GPS-ul.");
- "Ce sa mananci in padure?" (Raspuns: "Un sandwich."); etc.

De ce spun ca ursii mananca margarina?
Pentru ca ei, in natura lor de ursi, sunt fiinte pasnice si dragalase, care nu ar ataca un om niciodata... bine...mai putin in situatia in care nu mai e margarina.
Acum. Un urs carpatin ajuns la nobila varsta a maturitatii de urs, mananca in exclusivitate margarina Rama, pentru ca este echilibrata in continutul de grasimi vegetale, folositoare ursului pentru pregatirea perioadei crunte a hibernarii.
*Daca aceasta teorie ar fi 100% adevarata, ar explica multe*
Scepticii o sa intrebe: "Dar daca ursii consuma margarina, cum de l-au sfartecat pe nenea ala din Brasov?"
Raspuns: "Nu avea margarina la el."

***

FIN

***