About me

WOW (I)

Mno, și mă întâlnesc azi (după ședința de bronzat pe iarbă, la lumina becurilor de pe stradă), cu un coleg de-al meu hăăăt din generală, care a auzit de la o colegă (tot fostă) de-a mea, bine-cunoscută pentru că "și-a băgat dușul în ***" (sau cel puțin asta am înțeles eu de la el, deci nu îmi asum), cum că eu aș fi rămas repetentă.
Nu mi s-a părut frapant zvonul despre mine, pe cât mi s-a părut frapant zvonul despre ea.
Deci nu, nu am rămas repetentă (Doamne ferește), și deocamdată ma pregătesc de examenul de bacalaureat.

***
Am observat tendința de la mine din oraș. Fiecare copil de la orice liceu, trebuie sa cunoască (măcar din vedere) cel putin un copil de la Lva. De unde am scos azi pe stradă sloganul:

"LVA . Connecting People. "
Mno, asta pentru cine știe.

***
Tot din seria amintiri, e o fază din clasa a IX a, pe când aveam urechile pline de cercei și un arici (viu) în cap. Bineînțeles, acum planul este să-mi fac șuvite albastre, dar asta e altă poveste.
Și mă chinuiam eu să povestesc cum mi-a luat zece minute să-mi scot cerceii la o inspecție de la religie. Și în concluzie am spus (pentru a intări tulburatoare poveste): "Tu știi câte urechi aveam în cercei?"

***

Noua mea achiziție în materie de câini:

Bineînțeles, nici propriul stăpân al câinelui nu s-a putut împotrivi dorinței mele de a-l boteza pe acest cățel "Snițel" (deși la origini este o cățelușă). De asemenea acest cățel a devenit "fără crâcniri inutile" câinele meu propriu și personal. Asta pentru că nimeni nu a găsit înca pârghia rațională pentru a mă contrazice.
Uitați-vă bine la Snițel înainte sa comentati...

***
Cântecul săptămânii:
Deftones - My own summer (Shove It)

Editare ulterioară:
Mai dependentă de prieteni decât de diamorphine

***
Pentru cei care au rabdare sa citească până la sfârșit:

Cnofrom uuni stduiu al ueni uinvresttiai elgenze, nu cntozeaa in ce odrnie se alfa lirteele itnr-un cuvant, signruul lcuru ipmotarnt e ca pirma si utlima lierta sa fie la lcuol lor. Rsetul potae fi o vrzaa colmpeta si tot o vei ptuea ctii fraa prboelme.

******
FIN
******

6 comments:

Anonim spunea...

1: Ti-ai luat revansa si o sa mi-o iau si eu:))
2: Snitel e ADORABIIIL:x:x
3: Nu poti sa te ................... fara acordu meu...apai al ioanei?:))))))

Cristina spunea...

1: Noi mereu ne luăm revanșa între noi.
2: Știu :X
3: Apoi voi vă cam răzvrătiți...(stai să vadă Ioana că ești înaintea ei în ierarhie...ce-am să mă mai prăpadesc de râs)

Anonim spunea...

de fapt nu sunt. mai citeste o data si gandeste-te logic;)

Cristina spunea...

Am văzut dupaia :))
Mno, Alt+F4 happens :))

Anca G. spunea...

Mha...dacă aş fii Bin Laden şi aş vrea să mă bucur de popularitate în rândul liceenilor gălăţeni aş da o bombă la LVA!! Distrugând snobii de acolo sigur aş face un bine umanităţii...
Ştii ce e şi mai enervant? Când toată lumea te ia drept sonat dacă nici nu vrei să auzi de lva (cu litere mici, aşa cum merită:))) Dacă vrei să înveţi carte, înveţi şi la Economic şi la lva...
Rock on, Peda \m/!!! :))))
Pace!

Anonim spunea...

snitel. MORI :))