About me

Între două nu te plouă...

[ Pe această cale îi mulțumim Adinei, care ne-a făcut rost de titlu și de banner (în ceea ce privește bannerele sau majoritatea imaginilor care apar pe blog, treaba mea e sa răspund în cel mai sincer mod la întrebarea: "Îți place?").

Să vedem care semneaza anonim continuarea la titlu...]

*Operațiunea ciocolata cu Rom (Roakere, partidu' te vrea tuns)
Apoi nu c-ar interesa pe cineva, da la noi, în Galați, există un automat din acela care își ia mereu bătaie prin filmele americane (cu suc și mâncare). Deși avându-și originile în mult-lăudata Italie, aparatul are lipite pe el, instrucțiuni clare în limba română. Adică e și logic... bagi banii și introduci codul produsului.
Ghinionul meu că mi-am creat prostul obicei de-a lua suc de acolo.
No, așa, si ieri, era unu cu iPodu' de gât încercând să-i ia ploadei lui o ciocolată cu rom. Dar fiindcă nu "cade" ciocolata dacă bagi prețul în loc de cod și codul în loc de preț, s-au oprit și doi tipi de pe stradă, chipurile să-l ajute pe ăla. Și au pierdut de două ori creditul...
Eu și Adina (care stăteam la coadă) am început (după circa cinci minute de așteptat zadarnic la coadă) să jucăm "Piatră, foarfecă, hârtie" și să râdem pentru că eu pierdeam (ca de obicei). Mno, și ăla care se chinuia să ia ciocolată, îl întreabă apoteotic pe unul din cei care se opriseră să-l ajute: "De ce râd fetele?", la care ăla (la fel de apoteotic): "Râd și fetele. Ele joacă jocul lor." (sau ceva asemănător).
Și până la urmă și-au băgat toți picioarele în el de automat și m-au întrebat dacă știu să-l folosesc.Chiar că "senzații tari"...
Adica, ai fi crezut că dacă tipul are iPod, e în stare să urmeze niște instrucțiuni simple...

**Cotizație pentru decesAm aflat unul dintre motivele pentru care bătrânii se îmbulzesc în autobuze și tramvaie. Mno, ei se duc (toți) să își plătească cotizația pentru deces. Da, ați citit bine. Ca să ai voie să mori trebuie să îți plătești cotizația la casa de pensii și la cimitir. Astea sunt unele din taxele românești cu eticheta "Absurd".

***
Cred că toata lumea a auzit până acum de cazul tragic al copilului maltratat și ucis de asistentul său maternal...
Fotografiile sunt de-a dreptul șocante...



Sursa: realitatea.net

**** Editare ulterioară:
Răzvan își asumă...


Și Răzvan își mai asumă și...

11 comments:

Adina S spunea...

"... dar te doare rau la oua."

Cristina spunea...

Așa, semneaz-o, c-o dăm anonimă...
Uite cum îmi strică ea reputația de înger :D

Adina S spunea...

Hai, nu te da importanta. Chiar daca tu ai zis-o, ti-a pierit curajul ca s-o scrii pe blog. :>

Cristina spunea...

Moment Sony.
Si tu dai tot din casa :))

Anonim spunea...

si eu sunt Rãzvan ala de pe blog da ? :)) va rog respect (not)

Cristina spunea...

@Răzvan ăla - Cine altcineva ar fi putut spune că peștii latră?

Anonim spunea...

:|..doamne...promit ca nu ii mai dau nici o palma lu fratimiu dupa ce am vazut:((...cum dumnezeu..adica...cum..:|


is socata:|

Cristina spunea...

Uite, Lucia o da anonima...
Daca nu era Lucia, imi cer scuze :D

Anonim spunea...

era lucia da nu am vrut sa dau anonima, mi-a scapat:))


adica..inca mai e...

pardon..->:)):))[tu stii:)):))]

Anonim spunea...

da dak tu vrei cristina, ti-o dau anonima:)):))

Cristina spunea...

@ anonim -Asta n-a sunat prea bine