About me

Make love, not Warcraft

Galațiul nostru mult-iubit, a fost, pentru 2 zile, centrul universului.

Adică, să încep cu începutul:
Vineri, 29 august, au urcat pe scena Zilelor Timișoreana, baieții de la Vița de vie.
Au cântat în deschidere: Interzis
Daaaa, am sărit mult, ne-am distrat de minune, și "Adi Destop" (Alina) a întreținut atmosfera foarte bine.
Pentru că în acest caz cuvintele sunt de prisos, am să vă arăt niște chestii de la concert. Să nu vă așteptați la cine știe ce stabilitate/calitate, pentru că atunci când am filmat/fotografiat eram prea ocupată să mă feresc de cei care făceau pogo la un metru în fața mea.


Și acum niște fragmente din concert:

Vița de vie - Iamma


Vița de vie - Te voi răpi


Vița de vie - Ozosep


Vița de vie - Praf de stele


Vița de vie - Varză


Mno, nu puteai să stai. Muzica și atmosfera au fost sublime. Am dansat și ne-am distrat de parcă am fi fost high cu toții. O să mai avem parte de o porție de Vița de vie anul ăsta, la Buzău.
Faza istorică a concertului a fost la melodia "Beat mort", când Adi Despot a cântat (probabil la vrăjeala) "Ciobănaș cu 300 de oi", iar mulțimea a răspuns: "Beat mort!".
***

Ieri seară, au venit ăi de la Cargo. Am fost și la ei. Atmosfera la fel de nebună, ceva mai puțină lume decât la Vița de vie, dar tot distracție s-a numit.
În deschidere: Six (Melodii de referință: Lacrimi și iaurt, Lacrimi și brânză, Lacrimi și zer, Lacrimi și caimac; Refren de referință: "Oi! oi! oi! oi! oi")
Dezamăgitor faptul că, spre deosebire de Vița de vie care a cântat 3 piese la bis, Cargo a rămas la 2... Oricum nu cred că există om care să zică că nu a fost fain la Cargo!
Pentru fotografii și filmulețul Cargo îi mulțumim Adinei.
Pentru fotografiile si filmulețele Vița de vie, aducem mulțumiri speciale Alinei și mie.
Cargo - Ziua vrăjitoarelor



Da mă, și am făcut "hora mare pe motoare" și săream atât de sus că puteam să vedem tălpile tipului de la tobe.
Sper să nu fi uitat ceva...

Editare ulterioară:
Bineînțeles, am uitat partea cea mai tare. Deci eram mulți frate. Da mulți (că am socializat cu lumea). Mno, și ne-am prins într-o horă mare și am sărit și făcuram și headbanging, de ne făcu lumea poze.
Apropo, să vedem cum dăm de ăia care ne-au făcut poze și ne-au filmat...
Și ar fi fain să știm și ce a găsit Rareș când a ajuns acasă și a deschis rucsacul în care noi toți am trântit arbitrar niște sandwitch-uri cu ketchup și o sticlă de Pepsi (mult mai agitată decât e permis prin lege).
Ați fost toți prea tari!

14 comments:

Anca G. spunea...

Ai uitat de "declaraţia de dragoste" făcută de Adi Galaţiului :))) bestial...

Cristina spunea...

Uăăăăă...da chiar.
Promit că-l îngrop eu cu mâna mea :))

Anca G. spunea...

Lângă casa mea, bineînţeles :)))

Cristina spunea...

Unde vrei tu :D...
Da' hai să-l lăsăm sa cânte și la Buzău :))

Anca G. spunea...

:)) deah...şi să mai treacă de 327843248324 de ori şi pe la noi...

Anonim spunea...

Eu promit ca-i plantez 'varza' pe mormant.

Cristina spunea...

Deci ne-am ințeles. Ne-am împărțit sarcinile. Adi poate să moară liniștit...dar în niciun caz prea curând...poate când ne plictisim de el...

Anonim spunea...

sau pana cand desktopu se va numi despot ca sa il pastram in amintirile noastre:X=))))))

:-&

Anca G. spunea...

Uhm..în centrul oraşului mai bine...şi-i ridicăm şi o statuie de 30 de metri...

Adina S spunea...

@sunetul-mai-tare: dansand in jurul ei dansul ploii pe ritm de "Ziua vrajitoarelor" de Cargo. :D

Astro spunea...

au fost şi în suceava ^^

worsakeend spunea...

mamaaa..ce de conversatie pe aici :)..concluzie:traiasca vita..

Cristina spunea...

@Worsak: Cheers!

Anonim spunea...

Distractie !:))