About me

Un ghinion nu vine niciodata singur

...tocmai de aceea sunt fericita posesoare a unei noi provocari de tip "leapsa". Dupa ce m-au interogat in legatura cu muzica favorita, acum trebuie sa am si un film preferat...
Deci (dintr-o varietate de filme): "The exorcism of Emily Rose".

Adina este rugata sa consemneze preferintele ei cinematografice in cadrul acestui articol, dupa linia continua de "*" pe care eu cu mana mea am s-o pun mai jos.
De asemenea (pentru ca asa e traditia), leapsa merge mai departe la toata lumea din lume.

**************************************************************************

Fiind o romantica incurabila (tuse si comentarii in spatele salii), filmul meu preferat a fost, este, si va fi "Meet Joe Black".
Ar mai fi de adaugat, dar leapsa spune "filmul", nu "filme".


[Acesta este spatiul in care nu o sa mai scrie nimeni nimic]

[Acesta este spatiul in care as fi scris in mod normal "***" sau "FIN"]

Editare ulterioara: Toata lumea poate sa zica ce film ii place.

3 comments:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Cristina spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

E prima oara cand postez, si oricum il vei sterge.
Raspunde la intrebare.