About me

Emo...(nu, nu eu :D)

Aseară la TV, la show-ul păcătos al lui Capatos, s-a vorbit despre stilul emo, pentru că o retardată fără idealuri s-a aruncat în cap de pe bloc.
Bun. Au chemat psiholog, music blogger, expert în curente muzicale, reprezentant de la Protecția Copilului și 2 emokids, care de fapt nu erau emokids decât la stilul vestimentar (damn, aș fi vrut să văd cum plâng în direct).
Au săpat oamenii problema, au întors-o pe toate părțile și au ajuns la concluzia că tipa care s-a sinucis a făcut un remake la clip-ul Tokio-cățelist cu săritura de pe clădire (nu știu exact cum se numește, poate ma ajută vreun fan...).
Au tradus versurile cântecului (varianta în engleza pentru că aia în germană e pentru majoritatea un pain in the ass) și au descoperit (tring!) că în două strofe spun de vreo șapte ori "Nu te arunca!".
Un creier de plod teribilist de 12 ani, s-ar fi gândit pe loc : "Cum să nu mă arunc, mă? Da ce io sunt mai fraier?". Și imediat s-ar fi urcat pe bloc și s-ar fi aruncat de numa', numa'!
Vreau sa spun că dacă stă cineva și îți repetă la infinit: "Nu te arunca de pe clădire! Te rog nu te arunca de pe clădire!" ai să ajungi să o faci până la urmă. Deci, aruncați-vă...dacă sunteți proști/proaste!
Mie mi-a plăcut atunci când tipul ăla, expert în curente muzicale, a zis că plozii emo sunt tare proști, pentru că "emo stlyle" e trecător și că adevarata muzică depresivă, care să te facă să "tânjești" după un suicid sângeros e aia de la .:Black Sabbath:., și că din câte știe el, pe atunci când se asculta trupa asta la greu, nu se sinucideau fanii pe capete. Ca să-și întăreasca afirmația a adăugat că "Tokio Hotel e o trupă foarte slabă, chiar cea mai slabă de pe piață în momentul ăsta" și că în cazul lor se poate vorbi de "port ilegal de instrumente" (headshot! humiliation), "că nu poate să știe un copil la 14 ani, ce e ăla bass...practic nu are studii muzicale deloc!".
În traducere cățeliștii (TH) sunt lame!
Mi-a plăcut și partea în care s-au exprimat liber emo-plodurile, și au spus că nu au gânduri sinucigașe, că ei sunt doar la suprafață emo și că de fapt unu asculta house și unu rock.

"Emo style a apărut în Germania, acu' vreo 25 de ani" și când te gândesti că acolo nu a rezistat decât 2 ani mai că îți vine să te liniștești dacă ești părinte de copil emo. Adică e normal ca și românul nostru să preia anumite influențe din Occident, chiar dacă le preia cu întârziere.
Când au fost rugați să definească ce e aia emo (ca să înțeleaga tot omu'), copiii au spus că a fi emo constă în a-ți face freza aia de pudel prost tuns, a-ți vopsi unghiile in roz (dacă ești băiat) și în negru (dacă ești fată), a purta tot felul de accesorii colorate și care să "zdrăngăne". Rezumând, emokids vor să atragă atenția, așa cum copiii curentului skate (:D) o fac prin skateshoes (adică un fel de adidași cu șireturi groase, în care poți să îți faci casă cu piscină si cu garaj - got my own pair :D). Faza e că puțină concurență i-a făcut să treaca la măsuri radicale (ciudă, oftică, plâns, planare de pe bloc :))...Doamne ferește!).
Parcă văd că o să fiu trasa de urechi, că și eu am avut freză din aia de pudel prost tuns (eu chiar am fost prost tunsă), cu țepi... Hai să îmi iau apărarea :D. Eu eran punk, iar emokids sunt post-punk (așa a zis nenea ăla care e expert in curente muzicale)...adică le-am luat-o puțin înainte...
Gata, nu mă mai iau de ei, că parcă văd că iar imi sare lumea în cap...

Să te sinucizi înseamnă să-i faci să plăteasca pe cei cărora le pasă, pentru a le atrage atenția celor cărora nu le pasă. Adică e pointless și useless...