About me

Să mă răzgândesc?...să nu mă răzgândesc?

Înainte să plec la minunăție de olimpiadă de matematică (cu ocazia asta poate primesc și două trei șuturi de încurajare) m-am gândit eu sa încerc să mă dau mare că știu să merg pe skateboard. Nu, nu mi-am rupt niciun membru și nici n-am să-mi rup vreunul dat fiind faptul că voi arunca "scândura" la gunoi (de când tot spun...).
Ca să nu zică ****** că's blogger de 2 lei, anunț de pe acum că am să las să treacă câteva zile, fără un post (pentru că plec), iar când mă întorc promit solemn să îmi iau un domeniu de la RedHost sau orice alt host (cu rugămintea să mă împingă cineva de la spate).
În timp ce mama ma fugărea prin casa cu niște articole de campanie electorală, am mai încărcat niște melodii în .Box (pentru că am aflat în cel mai original mod posibil că dnb-ul place la lume).
Vreau să vină vara mai repede (eu una am motivele mele bine întemeiate). Cine nu vrea, să ridice frumușel două degețele și să iasă.
Acum să discut cu cei care au mai rămas, oameni iubitori de soare, de efectul de seră, de temperaturi de 50°C la umbră. La urma urmei chestiile astea sunt dureroase doar pentru populația care poartă skateshoes (nu neapărat cu șireturi roz :D și nu neapărat Adio). Să vină vara!
Vorba unei prietene: "Doriți treflă? Cultivăm treflă! Facem cereale de treflă, cafea de treflă, suc de treflă (...)"...sau era trifoi? Nu contează... Mi-au căzut mâinile recent pe niște caiete pe care scriam noi tot felul de aberații în "copilărie", unele mai porcoase, altele nu, după caz (exemplele cele mai relevante: Determinanții, Extratereștrii și fizica, etc.). Acum nici nu se mai pune problema de așa ceva, că nu da bine la CV. Recunosc că ne-am maturizat (chiar dacă nu se vede prea tare). Ne interesează cu totul și cu totul altceva decât să ascultăm Twisted Transistor la maxim și să zbierăm ca niște apucate la plodu' de la 3 care plânge nonstop. Eu am învățat să iubesc, m-am dat pe dnb (ce e drept foarte puțin influențată), pe calculatoare și pe arta de a fi nerd în adevaratul sens al cuvântului.
Ea a ramas la fel dar nu o mai înteleg ...Cred că m-am schimbat :)).
Așa cum îmi fac bagajele acum, ca să plec în cine știe ce colț de țară (Iași :X), așa mi-am făcut bagajele vara trecută și acum aș vrea să le aștept pe prietenele mele. Ioana, dacă citești aceste rânduri te rog să nu mă scoți din lista de ignore :D.
NU, era cuvantul cheie, și probabil nu m-am mai putut integra când am spus pentru prima dată "DA!".
Și nu te mai integrezi nici atunci când renunți să fii împotriva lumii, și te alături ei. Nu mai ești copil. Punct.

Gata. A sunat așa de furtunos >:)
Mi-am distrus căștile și acum trăiesc o dilemă: Să mă deplasez sau nu până la NSC să-mi iau căști? Sau mai bine să-i iau o ciocolata Iulianei (care a plecat fără mine până la Timișoara și înapoi). Da' nu mă răzbun eu? Ai să plângi după mine la vară Yuleano! :P :))
Pentru colega mea de banca: Am si eu o poza pe un blog :D Uite!

...dupa circa 2 ore...
Mi-am luat casti si acum le testez pe dnb-ul din calcultor. Asta o sa dureze o vreme, pentru ca am vreo 12 GB :D. Sunt bune! Nu pot sa redau prin cuvinte cum se aude cu ele :D Bass la puterea n :D. Nu mai am bani!!! :((