About me

Enciclopedia

Am să păstrez un moment de reculegere pentru toți teroriștii ceceni care mor în timp ce eu zburd prin blogosferă (nu că mi-ar părea foarte rău pentru ei...). La urma urmei asta le trebuie domnule dacă joacă CS și în viața reală (Cristi ai grijă să nu încurci Politehnica cu școala de CS).

M-am speriat de atacul vreunui hacker malefic, atac care s-a dovedit a fi doar o brânză informatică de proporții (cum e cache-ul spre exemplu). Până la urmă nu era vorba de vreun hacker...căzuse netu...
Și uite așa, mai trece o jumăte de zi, în care nu am făcut altceva decât să mă holbez la culegeri de matematică (ce cool pot să fiu :))). O să mai treaca înca una, și înca una, și înca una, și tot așa. O să ajung la anu', cum erau elevii de a 12 a de la mine din liceu înainte de BAC. Adică foarte emo :))
Pentru olimpiadă primesc încurajări din toate părțile, ba chiar și o farsă...

Parcă sunt ferestrele alea de pe torente care sclipesc relativ dureros pentru ochi și îți spun că ești al 999,999 lea visitor, dă click!
Pacat că nu am râs. Gluma era bună. Omu' se gândise să îmi facă ziua mai frumoasă, iar eu, ca de obicei, nerecunoscatoare... Ce poți să-mi ceri?
La urma urmei, Vali nu a glumit. Am câștigat premiul pentru elevul cu cele mai multe absențe la sport :D. De asta nici nu i-a venit să creadă. Vorba profei de sport "Dintr-o sportivă tare ai ajuns o handicapată ! (...) Acum te ții de matematică."
Poate are dreptate. Promit doamna profesoară, că după ce intru la facultate la UAIC, mă apuc de toate sporturile din lume și iau măcar o medalie olimpică la fiecare dintre ele. Bine, dacă nu promit, mă gândesc serios la treaba asta. Până atunci (cca. 1 an), prefer să rămân același șoarece de bibiliotecă, calculator sau ce vreți dumneavoastră.

Am (re)ascultat melodiile pe care le-am "uzat" astă iarnă (și care au fost fondul dimineților (prelungite) cu soare, de "deasupra orașului"; secret de serviciu). Păcat că nu mai găsesc Cooh&Ogonek - Scared of dark să vedeți (mai bine zis să auziți) exact opusul muzicii la care mă refer. Eu zic de o muzica din aia cu aer mistic...un tribal altoit cu trance sau house sau whatever, care te face să te simți diametral opus decât o face dnb-ul (unde vorba lu Dănuț, "parcă te aleargă garda într-una" citat la care trebuie să adaug "și e gata să te prinda pe alocuri").

Mi-a apărut (în sfârșit) micuțul profil pe Skate America. Pălește în fața celorlalte profile, dar e al meu :D.Nici măcar nu mi-a ieșit vreun kickflip fără să cad, da' rămane preferatu' meu :D. În plus, nici nu prea îmi place Tony Hawk, dar având în vedere că a ieșit "la pensie", iar eu nu sunt nici până în ziua de azi în stare să joc jocu ăla al lui, merită locul de onoare în profilul meu :)).
Îmi pare rău că la noi în Românica, nu prea exista Skate Spots, da' ce sa-i faci?

Ca să revin la teroriști, tocmai a dat la știri că au mai murit o duzină. Oare au școli speciale în care fac teroriști? Văd că unii mor, alții îs la început de carieră :))