About me

| x |=?

Pur si simplu nu stiu!
Nu are nicio legatura cu restul articolului, dar e o framantare mai veche a mea... | x |=?; desi la prima vedere pare simplu, ma gandesc deja de ceva vreme cat e |tot Universul|...mai da pozitiv?
Urmeaza o perioada trista. Teze la mate si la economie, se termina "Inima de Tigan" (de la mama stiu) si in plus mi-am dat seama ca am trecut prin clasa a 11 a ca prin balta... Si nu era nici peste...
Asa imi trebuie daca nu am mai dat pe la sport de cativa ani, si nici la religie nu stau mai bine...
Dar departandu-ne din sfera rece si aparent neinteresanta a scolii, si trecand peste faptul ca m-am plimbat 2 zile cu un CD pe la cancelarie (Razvan stie) sa revenim in Zona Crepusculara a World Wide Web-ului.
Colega mea spune: " Nu fac nimic toata ziua, dar tot nu am timp...". Cum?... nu stiu. Viata e plina de paradoxuri.
Spre exemplu, acum o secunda voiam sa scriu, stiam si ce sa scriu, si brusc nu mi se mai pare interesant...
Uite, spre exemplu in ziua de azi oamenii sunt pe cale de disparitie. Unii nu pot sa faca copii, altii ii fac dar nu au cu ce sa ii creasca si in cele din urma mor, altii nu au timp sa ii faca si isi dau seama de asta prea tarziu si tot asa, fel de fel de categorii sociale...
Ma gandesc la prea multe de-odata si mi se cam apleaca. Una la mana pentru ca pe langa oamenii care merita un loc pe Terra mai sunt si altii care polueaza inutil. Doi la mana: pe langa risipa electorala de resurse cu scopul de a-si face niste pinguini promovare a mai aparut si un fel de campanie care "dezvaluie" povesti, aventuri, situatii jenante, in care s-au aflat intr-un oarecare moment stimabilii candidati la Primaria locala.
Ma gandesc daca nu cumva, si campania asta "colorata" in tonuri de fluturasi electorali aruncati din avion si concerte cu cele mai obosite trupe de pe teritoriul Romaniei, nu e altceva decat o diversiune nesimtita, in asa fel incat oamenii, plictisiti de agasantii promoteri ai partidelor care ii abordeaza pe strada, sa puna stampila la vrajeala in prima rubrica pe care le cade privirea.
Daca admitem aceasta varianta, va castiga partidul care ocupa prima pozitie pe buletinul electoral, pentru ca omului ii este lene sa dea pagina.
La urma urmei nici nu mai conteaza cine castiga alegerile, pentru ca politica romaneasca este deja plina de clisee.
Omul de rand e ferit de orice nu ii prieste, si prin urmare i se ascund miscarile de culise care duc la imbogatirea lui cutarescu, candidat independent si cinstit, care si-ar da viata pentru concetateni in aproape orice statie de autobuz care suporta fisiere "Afis mare de doi metri jumate format".
E clar ca politicienii isi fac de treaba inca din campanie, pentru ca demareaza anticipat proiecte de salubritate: Cine castiga alegerile, face curat dupa ceilalti! Strange afisele, calendarele, fluturasii, steguletele, si alte materiale nepotrivite a tine locul unor obiecte ornamentale cu care votantii sa-si infrumuseteze cuiburile.
Destul despre politica, pentru ca oricum ea este in toate si in tot!
Directia in care ne indreptam ne e trasata de undeva de sus, ni se creaza sute de diversiuni pe secunda si probleme care sa ne distraga de la ceea ce ar fi cu adevarat interesant. Cei care indranznesc sa priveasca dincolo de cresterea pretului per sticla de ulei sunt nebuni si paranoici, si pentru ei ar trebui sa se construiasca un complex "Spitalul 9", in care sa incapa toti si eventual sa taca din gura. Oricum sunt putini...
De cate ori nu s-au spus chestiile astea? NImeni nu face nimic insa, din constanta preocupare pentru bunastarea propriei familii. Sincer, nici eu nu am de gand sa fac nimic. Nici macar nu ridic problema.
Astea sunt lucruri care cad in competenta trecerii timpului, si ar trebui sa ne gandim ca fiecare are timpul lui.
Alegeri fericite!