About me

Nu ma pot abtine...(Sarbatorile de...vara II)

Conform zicalei "Socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ", am zis ieri ca azi nu mai scriu si hop! am iesit mai devreme de la ore! (deci am cateva minute la dispozitie sa mai vorbesc de unu si de altu).

Tot navigand eu pe interminabila sursa de oameni prosti cu aere de vedeta, am dat de inca o domisorica (nu, nu ma iau numai de fete), pe care chemarea salbaticiei si aventurii nu o lasa sa traiasca. Doamne fereste!


Acum sunt in cumpana: oare sa va las sa judecati singuri si sa trageti concluzii sau sa imi expun parerea?
Hmmm...bine. Desi este total neinteresant, eu sunt de parere ca uneori, anumite fete au anumite...nevoi. Si daca exista sutiene pentru baieti (asta e alta poveste), nu vad cu ce a gresit individa din imagine. Imi pare rau ca cel/cea care a facut fotografia a miscat :(.
Am observat ca in general, fotografiile astea nu au fost facute decat ca sa ne distreze pe noi, iar subiectii au fost platiti (sau dupa caz, disecati) in acest scop. Si spun asta, pentru ca in fiecare poza, cadrele iti taie rasuflarea. Uite, spre exemplu, in spate este o chestie care arata ca o masa de calcat, iar langa televizor se afla, la loc de cinste, o veioza din aia cu apa, gen fantana arteziana. Super! De cand ma stiu vreau una ( siguuuuur!...).
Si inca o data am dovedit ca omul, dimineata, cand se trezeste (tipa era in pijamale), pune in aplicare ce a visat noaptea. Daca chestia asta a visat ca era intr-o misiune in jungla, dar a uitat cum ochesti cu pusca?...Pai nu? Ne luam degeaba de fata...

Lasand deoparte imaginea de mai sus, am aflat ca azi e Ziua Barbatului, dupa ce ieri a fost Ziua Rasului, deci, o tinem numai intr-o sarbatoare :D. Nici la asta nu prea am ce comenta, cu exceptia faptului ca in lipsa de ocupatie, omu' isi face de sarbatorit...
Aaaa! Mi-am adus aminte. Nici 8 Martie nu mai e ce era... Acum toate pustoaicele se sarbatoresc de Ziua Mamei. Eu sincer, nu stiam ca sunt atatea eleve de generala (ca sa nu mai vorbesc de liceu), care au copii si barbat acasa (copiii sunt o consecinta a barbatului...cred). Am sa donez si eu 2% din venituri pentru mamele eroine...(a sunat atat de comunist...).

Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul! (Mircea Badea™ - ii fac reclama ca sa nu ma acuze de plagiat).






4 comments:

Cristina spunea...

mi s-a spus in casca ca veioza aia nu era cu fantana arteziana ci cu Fecioara Maria. Imi cer mii de scuze ca am putut face o asemenea greseala.

Anonim spunea...

:)) mai colega....rea mai esti :))

Anonim spunea...

=))=)) fata avea shi ea nishte fantezii..shi tu o ataci in halu' asta...

Cristina spunea...

fantezii,fantezii, da la dimesiunile alea deja era masochista :)).da-o naibii de treaba!