About me

Fara zece...

Nu, nu ma refeream la ceas. desi as fi putut. Uite, orele incep la fara zece, colega mea vine la fara zece (dar intotdeauna prea tarziu pentru prima ora), trebuie sa imi pun pofta in cui de nota zece la duverse materii (adica fara -nota- zece). Insiruirea ar putea continua fara probleme.

Urmatoarea poza imi trezeste o serie de amintiri placute, de..azi!


Colegii mei de clasa probabil isi amintesc ca am stat toata ora la tabla la matematica (si ar trebui sa imi multumeasca...cred). Oare asta ar trebui sa ii transmit si eu stimatului domn profesor de matematica prin demonstratiile mele de la analiza? "Talentu' meu, mandria ta.". Mai bine nu...
Fata asta, desi nu stiu daca are talent la matematica are cu siguranta talent la a se face de Milka (Iuliana stie ca Milka e ciocolata pe care n-o s-o scoata niciodata de la mine). Valeu! Stai. Nu poate sa se faca de ciocolata ca e deja mai bronzata la ten... Oare este de etnia aia care imi place mie atat de mult?

Ma opresc aici ca sa nu dau in rasism. Oricum, ma bucur ca s-a imbracat asa de frumos pentru poza. Probabil isi imagina ca am s-o pun pe blog...

Urmeaza the one,...the only,... the unique,...faimoasa progenitura de manelist pe care sicer am uitat cum o cheama, pentru ca nu imi place sa imi incarc mintea cu prostii. Oricum imi pare destul de cunoscut de la emisiunile cu starlete de la Tv, unde nimeni nu rateaza ocazia de a se da rotund (pentru ca oricum camera te face mai gras).
Tigan?...hmmm...prea alb....
Manelist?...sigur!
ochelari de soare? ...este!
vestimentatie alba specifica?...este!
Celular Nokia?...este!
Profil de hi5?...este!
Poza in oglinda?...este!
Trebuie doar sa mai creasca putin, ca sa poata fi incoronat regele manelelor si sa arunce banii (fara numar, fara numar, fara numar) pe ...acadele :D.
De telefonul Nokia si profilul de hi5 am aflat din alte poze pe care specimenul le avea incarcate pe www.

Spuneti voi daca tiganii astia nu va lasa fara cuvinte?
Au talent, au bani, au haine de firma, se duc la scoala (in scopuri de markenting pentru a promova brand-ul personal sau la cel de manelist al parintilor), au masini, fite, 10 kile de aur pe o mana si alte lucruri de-astea la care copii normali doar viseaza.
Am observat ca doar manelistii se inghesuie sa haine Armani, Dolce&Gabana si alte de-astea. Daca am jignit vreo exceptie imi cer sute de mii de scuze.

Daca ma gandesc mai bine, cand ma uit la poza cu aia la tabla, mi se umple inima de bucurie, pentru ca eu ma pricep sa scriu si altceva pe tabla decat " Eu are tal3nt, tu ar3 tal3nt, noi ar3 tal3nt, voi ar3 talent", asa ca nu mai e nevoie de multumirile colegilor :D.

Am cautat pe hi5 profile "printesa" si a generat nu mai mult, nu mai putin decat....613 profile!!!

3 comments:

Cristina spunea...

pocneste camesa pe porcusorul ala :D

Anonim spunea...

speram si yo k te conving...si poate primesc ciocolata aia...ink mai sper 8-> :)):))

Cristina spunea...

speranta moare ultima...:-"