About me

Fata mea este model....

Azi mi-am stabilit urmatorul obiectiv: nu ma las pana nu ma vad AntiSpam Analyst!!!
M-am documentat, sunt gata! Doamne-ajuta!
Ma apuca tremuratul la gandul ca poate dupa ce o sa invat eu aprox. 20000000... de limbaje de programare, adaptari, completari si ce s-o mai fi inventat (lucru care oricum nu se va intampla prea curand), si o sa gasesc un post vacant de AntiSpam Analyst, o sa vina un oarecare Cutarescu, expert in programare si cunoscator al limbajelor de programare de la A, A++, pana la Z,Z++ (adica detinator al unei game largi de pile si relatii internationale, cu un laptop cantarind vreo 10 kg de atatea componente performante ce are) si o sa-mi faca mie concurenta.
Ca sa nu ziceti ca temerile mele nu sunt fondate, iata un exemplu clar de aplicant care m-ar putea face harcea-parcea:

Pai daca se intrevede vreun concurs la postul mult visat, nu raman cu buza umflata?

Desigur, randurile de mai sus au fost o gluma...cu exceptia faptului ca vreau sa ma fac analist :D
Pentru omul din imagine exista trei posibilitati: ori e foarte foarte taran, ori nu a gandit cand i-a fost facuta poza (destul de probabil), ori amandoua (cel mai probabil).
Pe internet te lovesti extrem de frecvent de asemenea indivizi (sau individe), care dintr-o dorinta de afirmare iesita din comun, uita ca nu e la moda sa te faci de ras...si nici nu va fi vreodata.

El, e unul din cazurile fericite totusi. Exista si mai rau decat atat. Porstia poate sa ii duca pe unii pe niste culmi nebanuite pe care niciunul dintre voi nu le va atinge vreodata.


Tipele astea sunt geniale, pe cuvantul meu! Mie nu mi-ar fi dat niciodata prin cap sa fac o asemenea poza (expresiva, artistica si...ce mai vreti voi). Dar eu, spre deosebire de ele sunt destul de limitata asa ca nu poti sa ai pretentii...
In primul rand nu am un cont de hi5 cu o tema mai "misto" asa, pe care sa am cel putin o poza modificata ca sa scrie pe ea "Princ3ss 4ev3r 4u" sau "qu33n" sau "z4n4 zor!lor", si cel putin un instantaneu in care sa nu am haine pe mine (deloc) sau sa port un sutien si o perche de chiloti combinate foarte estetic cu o pereche de sosete cu floricele. Deci, sunt o ratata!
Apoi, hainele pe care le port eu nu au 100 de paiete pe cm^2, nu sunt fosforescente si nu am nici macar o geaca de piele cu un manunchi de etichete Armani. Deci, sunt o ratata!
Ma duc la scoala cu ghiozdan...adica, doh! cine se mai duce la scoala cu ghiozdan?
Port uniforma, lucru care este atat de "last week" si la calculator fac si altceva decat sa stau pe "mess", hi5 si youtube (desi enumeratia ar putea continua fara probleme).
Unde mai pui ca imi fac si temele (mai ales alea de la matematica). Ca bine zicea un nene: "Mai rezolva si tu o integrala, doua, ca poate iei BAC-ul".

Si daca tot vorbim de scoala, mai e o duduie, tare in voga pe iutub care si-a tras acuma o melodie tare de tot si trendy si marfa, pe care nu mai are rost sa o pun eu aici pentru ca e pusa pe destule bloguri (daca totusi vreti sa vedeti aratarea dati un click aici).
In schimb, eu am sa va dau versurile...ele spun totul despre gradul de cultura al interpretei care apropo se intituleaza Ralookas (semnele de punctuatie la versuri eu le-am pus):

"Vreau sa scap de trezirea la 7 devreme si de reguli,
Vreau sa dorm, sa stau toata ziua pe mess si sa merg la baluri.
Sa nu mai aud de note,
De teste, de ore, de norme.
Astept cu nerabdare sfarsitul saptamanii,
Sa merg si eu la o plimbare.

Refren :

Crezi ca imi pasa ca nu iti pasa?
Nu ma mai intreseaza!
N-am chef de nimeni.
Nu ma deranja!
Vreau sa-mi uit de tine,
Sa-mi traiesc viata,
Sa ma alatur fericirii,
Sa fiu una cu ea.
M-am saturat de tot, am sa las scoala.
Imi doresc libertatea.
Fac ce vreau nu mai imi pasa,
Chiar deloc nu mai conteaza.

Inventez tot felul de scuze sa ma lase acasa,
Nu vede ca ma streseaza, sau poate ca chiar deloc nu imi pasa?
Eu cred ca ii trebuie de un control,
Sa vada ca are capul gol!
Astept cu nerabdare sfarsitul saptamnii,
Sa ies si eu la o plimbare.

N-am chef de nimeni,
Nu ma deranja!
Vreau sa uit de tine,
Sa-mi traiesc viata.
Nu ma deranja!
Vreau sa ma alatur fericirii,
Sa fiu una cu ea.

De ce? De ce? De ce?"

Da domnule! Astea idealuri in viata! Nu ca mine care ma apuc sa invat hard si sa ma fac un amarat de analist anti spamming. Pentru meseria asta trebuie sa fii putin prezent la orele de informatica si matematica. Este doar pentru aia care nu au ce face. Sau cum probabil ar spune duduia Ralookas: "eu chiar nu are de ce! profa' nu poate sa intelege ca ma enerveaza? mufa ei ma face sa ma doara capul. pai se poate? ia sa ma mai scuteste putin cat mai vb pe mess oleaca. ai auzit profo? hai basti!"

In concluzie, exista doua alternative: tocilar sau prost. Luati aminte: conform standardelor actuale de calitate, nu exista cale de mijloc (adica esti ori una, ori alta). Trebuie mentionat insa faptul ca "prost" nu este (categoric!!!) o alegere inteligenta!

3 comments:

Cristina spunea...

ce rea am fost

Anonim spunea...

exista persoane mai rele dekt mn ;;)

u esti una dintre ele...si nu am uitat de ciocolata :))

clopotel spunea...

Nu ai fost rea...asta este realitatea chiar daca cateodata nu vrem sa recunoastem. In ziua de astazi si mai ales in tara asta nu mai exista cultura....dorinta de a face performanta..nimic. Ma doare ca observ acest lucru :|