About me

Dorinte

Fiecare si-a dorit, cel putin o data in viata, ceva neobisnuit. Ceva care sa iasa in evienta, sa sclipeasca placut in lumini(-le parcarii de la Afterhour), ceva la care nimeni nu s-a gandit, un obiect care te-ar face de rasul lumii si totusi ti-ar oferi o oarecare satisfactie si ti-ar potoli eul insetat de originalitate.
Eu una, pana anul trecut mi-am dorit un Smart. Da' nu mai vreau.
Stiu ca pe atunci imi placea la nebunie masina asta, de jucarie la o adica, si imi repetam ca am sa-mi iau una la primul salariu. Acum vreau BMW si 5 copii, dar asta e alta poveste.
Ideea e ca e frumos sa iti aduci aminte de obiectele la care ai ravnit, si pe care voiai cu tot dinadinsul sa le ai. Am abordat subiectul asta pentru ca am vazut la un showroom Mitsubishi online, o masina care mi-a oferit o senzatie de deja-vu.



Cel/Cea care a facut designul la masina asta nu s-a gandit la 2 lucruri elementare:
1./ Copiii de gradinita nu au permis de conducere;
2./ (in cazul in care a fost adresata celor care au permis): E cum ar spune americanii "social suicide"
Totusi imi place ca are 4 locuri. Probabil sa ai unde sa iti pui papusile cand te duci la gradinita.
All in all, la ce pret are, mai bine iti iei un SUV.

3 comments:

Cristina spunea...

cred ca inca mai vreau un smart :((

Anonim spunea...

Ca informatie suplimentara trebuia sa spui shi pretu'... da u mereu tii totul secret...;)

Cristina spunea...

nu mai...v-am protejat inimioarele. e scumpa ca e masina de designer :P
e vreo 17.000 asa...daca mai tin bine minte :)