About me

Imi dai si mie un program de spart parola la messenger?

Ei, m-am saturat!!! Nu exista un program special de spart parola la messenger! Pur si simplu nu ai cum! Stiu ca simpla idee de a pute sa vorbesti cu gagiu lu' Vasilica si cu fratele lu' Gherghina este atat de imbietoare incat nu e greu sa pui botul, dar astea cu programele care sparg parole sunt niste tampenii.
Hai ca mai merge cu un troian sau cu un keylogger. Dar sa poti sa spargi parola cuiva care nu s-a logat niciodata de pe calculatorul tau....neah!

Aveti 3 oportunitati sa aflati parola:
- sa stiti raspunsul la intrebarea de securitate a acelei persoane si apoi sa schimbati parola;
- sa instalati un program (trojan) care inregistreaza tot ce s-a tastat pe acel calculator;
- sa aveti norocul ca persoana in al carui email vreti sa intrati sa nu fi iesit cu Sign Out.

Deci nu mai luati de bune toate tampeniile pe care le gasiti pe net ca sigur nu o sa aflati nicio parola ci din contra…o sa va afle altii parola…so..chill...

Un exemplu de cum va puteti tepui (mail pe care sigur l-ati primit macar o data in viata) :

Ce trebuie sa faci:
La inceput,compune un nou mesaj . Scrie la rubrica “To:” aceasta adresa de e-mail xxxxxx@yahoo.com . La subiect,introdu ?User+PassWord?. La continut, introdu in prima linie adresa ta de e-mail (ex: tu@yahoo.com).In cea de a 3-a linie , introdu parola ta (ex: 12345678). In cea de a 5-a linie, scrie adresa persoanei de la care vrei sa iei parola (ex: victima@yahoo.com ).
Aici este un exemplu cam cum ar trebui sa arate e-mailul :
TO: botping@yahoo.com
SUBJECT: User+PassWord
tu@yahoo.com
12345678
victima@yahoo.com

Era sa uit de mas-urile tampite care te averizeaza ca ti se va inchide contul de messenger. Nici asta nu e posibil.

Unul mai deprimat spunea odata ca daca prostia ar durea am vedea multa lume urland in chinuri groaznice. Omul avea dreptate dar numai pe jumatate: prostia doare dar cu intarziere. Bun, despre ce e vorba aici? Circula de mult timp o gramada de tutoriale (manuale) care promit sa ajute luserii sa devina mici hackeri adica spargatori dibaci de conturi Yahoo Messenger.

La ce ajuta asta? Pai ajuta. Tu nu ai fi interesat sa afli ce discuta prietena/nevasta/amanta in caz ca esti gelos? Sau poate te-a injurat unul pe mess si vrei sa te razbuni. Iata numai cateva motive intemeiate pentru un loser sa tanjeasca dupa o parola de acces. Si cum traim intr-o societate capitalista, exista o oferta generoasa de servicii profesionale care sa satisfaca cererea.

Ca exemplu iata ce putem citi intr-un document intitulat sugestiv

“Yahoo Messenger Passwords (de spart parole - merge!!!).doc“

Cu trei semne de exclamare care sa sublinieze solutia profesionala:

“Este foarte SIMPLU !!!"

Trimite un mail la needmylostpass@yahoo.com cu urmatoarele date (exact in aceasta ordine!!): id-ul tau, parola ta, id-ul victimei.
Este foarte important ca id-urile si parola sa fie introduse corect !!
Parola ta este ceruta pentru a valida cerinta facuta la yahoo messenger. Acest mail va da peste cap Yahoo Helperul si in maxim 2 minute ve-ti primi un mail cu id-ul si parola victimei.

Garantez 100% ca merge !!! EU am aflat f multe parole. :D Succes!!!“

Mai trebuiesc explicatii?
Oare ce va recomanda Yahoo pe site-ul oficial?
NU COMUNICATI NIMANUI PAROLA DE ACCES!
Navigand pe internet m-am speriat de un program care mai mai sa imi sparga parola de messenger (da, bine).
Era sa mi se strice HDD-ul va dati seama?



Pana ma duc eu sa-mi repare calculatorul, aveti grija la cine apelati sa-i sparga parola lu' Vasilica, pentru ca o sa ajungeti cum au ajung colegii mei care plangeau la un moment dat dupa parole (*evil*).
Ca sa fie invatatura de minte pentru toata lumea, mai bine va apucati sa studiati ce e aia spam :).

In timp ce radeam de populatia de hackeri de messenger de pe diverse forumuri, am dat de filmuletul asta, care dovedeste ca exista oameni care au treburi mai bune de facut decat sa se framante ce metoda sa foloseasca ca sa-i sparga parola lu' Ionel si sa virbeasca cu frate'su Hose.

10 comments:

Anonim spunea...

Am păţit şi eu sa mi se fure parola la mess şi nu cred că era nici una din metodele astea. Ghinionul meu a fost că am uitat şi răspunsul la întrebarea de baraj aşa că nu mi-am mai recuperat contul până în ziua de azi...

Cristina spunea...

da...era un hacker destept :))

Anonim spunea...

bai cum mama drac.. pot afla si eu parola unui alt aidi

Anonim spunea...

pai am o intrebare: daca stiu raspunsul la intrebarea de securitate ce fac cu el? k nu imi dau seama? :-??

Cristina spunea...

Pai, atunci cand vrei sa te loghezi si nu stii parola, ai posibilitatea sa o modifici raspunzand la intrebarea de securitate.

Anonim spunea...

deci cum poti afla parola unuia de pe Yahoo Messenger??? k unu m-a injurat jy vreau sa-i pot sparge parola ca sa vad cine este acel individ.

Cristina spunea...

Nu stiu. Sa nu incurajam hackuitul. Chiar daca te-a injurat cineva pe messenger, nu inseamna ca trebuie sa-i spargi parola. Oamenii au nevoie de conturile lor yahoo.

Anonim spunea...

cum se sparge o parola?

Anonim spunea...

da ar fi misto ca sa fie o adres de spart parole

Anonim spunea...

ce prostie faceti vanatorilor de parole!!! ce amuzant ar fi sa va treziti fara nimic datorita unei parole furate :)), si s-o luati de la inceput cu totu'...ar fi amuzant sa pirdeti milioane sa zicem pentru k cineva v-a furat parola...;)...suna bine nu? puneti-va in locu' persoanei si apoi procedati:))...poate cel care te-a injurat a fost doar o victima...;)nu se stie niciodata