About me

"Et si tu n'existais pas" si Miorita Dolly

Azi, la școală a fost o zi plină de evenimente...și nu mă refer la română...sau bine, hai, și la română.
Am ascultat la franceză faimoasa melodie "Et si tu n'existais pas..." (Box.), și toată lumea a cazut în fluviul melancoliei. Bineînțeles că melodia a fost fredonată toata ziua, într-una, de terțe persoane :) (printre care și colega mea de bancă).
A fost ziua în care s-a zbierat mai mult decât de obicei, cu intensitate mai mare decât cea medie pe clasă. Aaaaa! Mi-am amintit! În defavoarea Iulianei (care s-a tuns bob) m-am facut cu ciocolată. Mesajul meu pentru ea este: " Cam asta se înta
mplă dacă pleci să te tunzi în timpul orelor. "
Am aflat că Dolly ( prima creatură a cărei clonare a fost un succes) nu era oaie, ci miorița din balada populara...Miorița (care acum cântă în fiecare seară de sâmbată la restaurantul Miorița, ca o vedetă ce se respectă)! Pentru că, amestecând genele din ADN și ARN, pe parcursul procesului de clonare, a rezultat una bucată oaie vorbitoare (sau mioriță, dupa caz), care te avertiza că în curând are să iți sune ceasul, singura facilitate pe care o aveai, era că puteai să alegi tu cine sa iti facă felul, dintr-un catalog cu criminali în serie.
Revenind pe plaiurile mioritice ale realității, cred că
referatul la istorie despre o personalitate știintifica am sa îl fac despre Titu Andreescu, și asta pentru că e un subiect care le provoaca coșmaruri profesorilor de matematica (nu că ar avea vreo legatură). Dacă stau mai bine sa ma gândesc, am să îl public în Gazeta Matematică și pe panoul școlii, și am să adaug elemente ca: "Ecuația Cailly-Hamilton, Kronecker-Capelli, Rolle, Darboux, Legrange, Einstein, Newton, ș.a.m.d" (pentru că lista ar putea continua), ca să fiu sigură ca ies la pensie domnii profesori de matematică, indiferent de varsta.

M-am mai gandit! Am să-i dau oii Dolly (chiar dacă e moartă), id-ul de messenger al profului de mate, ca efectul sa fie garantat!

>:)>:) Numai eu puteam să fiu așa de rea >:)>:)
Dacă nu ați înțeles legătura dintre personalitățile științei și tehnicii din secolul XX, lecția de istorie de astăzi și proful de mate, aștept mailurile voastre...

Până una alta, uitați ce ironic ne privește domnișoara mioriță Dolly... Hmmm...Parca stie ca vine teza la mate :))
Pam ! pam! ...Behehehehehe!....Pam!

Sa se consemneze va rog ca am inceput sa sriu cu diacritice...

3 comments:

Anonim spunea...

asa`i daca mananci ciocolata fara mn :)) te faci de cioco =))






hai k`s tare cu noul look...nu?:P si modesta :))

Cristina spunea...

mda...iti sta bine. Cristi s-a facut de cioco, nu eu :D

Anonim spunea...

DA si ce-am mai cantat....vai Doamne...ce tare a fost ora aia de franceza:>....dar ce tare a fost dupa ora aia de franceza....:P